[ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA !!

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, xordi, arakelov

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#181

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 17, 2011 12:32

Hola nene50 !

Doncs el problema es, que si te baixes varis fitxers a la vegada, es reparteixen les fonts. Així que fica a baixar com a molt 1 fitxer de cada sèrie a la vegada. A veure si així millora.


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

nene50
Entrades: 27
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 10:14
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#182

Entrada Autor: nene50 » dl. gen. 17, 2011 13:11

De nou moltes gracies per la resposta tan rapida i pel teu consell.
La veritat es que he probat de baixar els capitols de totes maneres, peró en general sempre poso un capitol per serie, per ejemple ara tinc posat el 3x25 en solitari, a veure si l'acabo de baixar.
Mes salutacions, sou estupendos. :D


choordi
Entrades: 1
Membre des de: dg. juny 19, 2011 18:46
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#183

Entrada Autor: choordi » dg. juny 19, 2011 19:27

Hola!! A mi em passa com a Nene50. Pero estic encallat al 2x09 i el 2x17 (a part dels posteriors, que ja arrivare a aquest punt) amb nomes una i dos fonts disponibles per capitol; naro, i gargola i arakelov respectivament. Entenc que ja fa temps d'aquesta serie, que son molts capitols i que no es pot tenir tot sempre disponible. Es molt trist que la gent descarregui i descarregui i despres no comparteixi , no costa res, pero aixo es un altre tema... Quan la tingui completa la deixare per que hi hagi una font mes.
Us deixo el meu nom de usuari a l'ase per, si no es molestia, donar-me slot :
[f***********.com]Choordi .
He "censurat" lo que hi ha entre "[]" ja que es el nom d'un altre web i no vull infringir cap norma d'us en el meu primer post.
Gracies per la gran feina que feu!!!

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14671
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#184

Entrada Autor: r5004 » dg. jul. 24, 2011 15:08

La versió corregida del 3x24: :D

Les germanes McLeod -3x24- Pas a pas (McLeod's Daughters - One Step at a Time)(DVBrip català-english per r5004)(TotsRucs.cat) V2.avi
Escrit per Chris McCourt Dirigit per Karl Zwicky Claire i Alex encara són a Melbourne amb Charlotte, ben enamorats i fent plans per quedar-s'hi un altre dia. A Drover's, Tess i Dave també estan molt contents i comencen a fer el preparatius pel casament. De sobte, a la dutxa, Tess es nota un bony al pit i té por que li passi el mateix que a la seva mare. De seguida s'ho treu del cap i no ho diu a ningú, ni a Dave. Meg s'adona que alguna cosa no rutlla i truca a Claire a Melbourne perquè torni a casa. Enmig d'aquesta nova crisi familiar, la reconciliació de Claire i Alex passa desapercebuda, ja que tothom està molt preocupat per la salut de Tess. Claire l'acaba convencent que la visiti un metge. Harry se sent desplaçat pel pare biològic d'Alex, que mirarà d'aprofitar-se de la situació. Meg retalla despeses per controlar millor la seva economia i la de Terry.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#185

Entrada Autor: MetalHead » dt. set. 04, 2012 0:46

Hi ha algú compartint aquesta sèrie? M'agradaria baixar-la. De moment no tira xD
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#186

Entrada Autor: naroatna » dt. set. 04, 2012 21:22

MetalHead ha escrit:Hi ha algú compartint aquesta sèrie? M'agradaria baixar-la. De moment no tira xD
A veure aquesta sèrie ara ja no està en llançament, per tant per descarregar-la segur que cal una bona dosi de paciència. Penso que hi ha d'haver compartidors, jo mateixa l'estic compartint sempre, ni que entre moooolts altres arxius. I en fi, la meva pujada tampoc no és que sigui cap meravella però de saber el teu nick a l'eMule igual podria mirar de fer-t'hi una empenteta. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#187

Entrada Autor: MetalHead » dt. set. 04, 2012 22:24

naroatna ha escrit:
MetalHead ha escrit:Hi ha algú compartint aquesta sèrie? M'agradaria baixar-la. De moment no tira xD
A veure aquesta sèrie ara ja no està en llançament, per tant per descarregar-la segur que cal una bona dosi de paciència. Penso que hi ha d'haver compartidors, jo mateixa l'estic compartint sempre, ni que entre moooolts altres arxius. I en fi, la meva pujada tampoc no és que sigui cap meravella però de saber el teu nick a l'eMule igual podria mirar de fer-t'hi una empenteta. :wink:

Fins aviat!
Abans de res, gràcies naro :)
A l'eMule, la sèrie ja ha començat a baixar ^^ No tinc pressa, o sigui que vaig fent. El meu nick és MetalHead , tal cual, i a tu et tinc a amics des de fa temps, jajajaja.

:mrgreen:
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#188

Entrada Autor: naroatna » dc. set. 05, 2012 16:23

Doncs també et tenia d'amiga MetalHead :D ni que resulta que et buscava en cua de "Les McLeod" i vet aquí que acabo de veure :oops: que eres en espera però d'una peli, que ja t'aviso que no tinc sencera... :roll: [hide]Descàrrega afegida: 30/03/2010 (fa 890 dies) 76% - Darrer cop vist complet: Mai[/hide]

Igualment passant el bocí restant i espero que tot seguit enganxis la sèrie. :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#189

Entrada Autor: MetalHead » dc. set. 05, 2012 19:55

naroatna ha escrit:Doncs també et tenia d'amiga MetalHead :D ni que resulta que et buscava en cua de "Les McLeod" i vet aquí que acabo de veure :oops: que eres en espera però d'una peli, que ja t'aviso que no tinc sencera... :roll: [hide]Descàrrega afegida: 30/03/2010 (fa 890 dies) 76% - Darrer cop vist complet: Mai[/hide]

Igualment passant el bocí restant i espero que tot seguit enganxis la sèrie. :wink:

Fins aviat!
Gràcies per tot :D
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#190

Entrada Autor: naroatna » dc. set. 05, 2012 20:57

De res, a disposar! :D :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#191

Entrada Autor: MetalHead » dg. març 10, 2013 22:55

Doncs després de mig any per baixar els 5 primers capítols... Ara els baixaré d'un en un, a veure com va la cosa jajajajaja Si no, m'hi puc florir ^^

:D
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#192

Entrada Autor: naroatna » dl. març 11, 2013 1:57

A veure si et puc donar slot, t'envio MP :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#193

Entrada Autor: MetalHead » dc. març 13, 2013 18:40

Ja s'ha baixat el que vaig posar. Els aniré posant d'un en un, molt millor ^^
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21214
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#194

Entrada Autor: naroatna » dc. març 13, 2013 22:52

La meva connexió casolana no dóna per tirar coets i comptant que comparteixo moltíssim arxius doncs ho sento en l'ànima però no puc fer-hi més. Igual algú altre s'apunta a donar un cop de mà i encare també et pots trobar com ara que alguns capítols/temporades tinguin més fonts que d'altres. En fi, tu mateixa.

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

MetalHead
Entrades: 1801
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 19:19
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Les germanes McLeod (McLeod's Daughters) COMPLETA

#195

Entrada Autor: MetalHead » dj. març 14, 2013 10:54

naroatna ha escrit:La meva connexió casolana no dóna per tirar coets i comptant que comparteixo moltíssim arxius doncs ho sento en l'ànima però no puc fer-hi més. Igual algú altre s'apunta a donar un cop de mà i encare també et pots trobar com ara que alguns capítols/temporades tinguin més fonts que d'altres. En fi, tu mateixa.

Fins aviat!
Tranquil·la naro, t'agraeixo l'ajuda. Jo vaig fent, que no hi ha pressa tampoc. :D
There is only one god, and his name is Death. And there is only one thing we say to Death: “Not today.”

Respon