Pàgina 1 de 1

[Projecte] La ruta dels fideus

Publicat: dv. ago. 05, 2011 23:11
Autor: lopere
La ruta dels fideus
(DVBrip català - coreà + trossos en anglès x lopere)
Imatge
Aquesta petita sèrie en 7 capítols, busca els orígens de l'aliment preferit del món, els fideus. En aquesta recerca, miren de descobrir qui va ser l'inventor d'aquest aliment en forma de fils i també analitzen com és que s'ha estès a tot el món i per què no ens en cansem mai. La gastronomia és un dels aspectes culturals més fàcilment exportables. Aquesta sèrie documental mostra la diversitat de plats que s'elaboren a tot el món a base de fideus i com han esdevingut un punt de trobada entre Orient i Occident al llarg de la història.

El fan a tv3 cada dimecres de 11.00 a 12.10 aprox.

El capítol 1 que l'havien de donar el 27 d'agost no el van fer. Han començat el dimecres següent 3 d'agost però amb el capítol 2 :evil: que ja he capturat i publicat. El dia 10 està anunciat el cap. 3.
Els he escrit preguntant si el recuperaràn el cap. 1. Veurem què em responen :(

S'anima algú a fer de suplent? Només queden 5 dimecres de res :mrgreen: i els fideus són molt bons. Mireu aquest xinet com xarrupa :roll:
Salut! i gràcies

Re: [Projecte] La ruta dels fideus

Publicat: ds. ago. 06, 2011 8:54
Autor: arakelov
Suplent de fideus! :D