[PROJ] Torchwood (SpinOff Doctor Who)

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[PROJ] Torchwood (SpinOff Doctor Who)

#1

Entrada Autor: xordi » dc. juny 22, 2011 11:44

Imatge
A partir del 4 de juliol a partir de les 22.30 pel 3xL comencen a emetre "Torchwood", spin off de "Doctor Who", protagonitzada per John Barrowman i s'expliquen històries derivades de la sèrie original. Faré DVD+TDT de les dos primeres temporades i HDrips de la 3a, si fan la 4a també HD!

S'agraeixen suplents!

Capturadors: Xordi, Petiso...
Muntadors: Xordi,...
Seriesenblog ha escrit: "Torchwood" és un anagrama de "Dr. Who". Perquè vindrien a ser sèries similars, però no del tot. Sèries que s'assemblen però que no són la mateixa. Perquè "Torchwood" és una visió encara més passada de voltes, fosca i adulta de la sèrie del doctor britànic. La podrem veure d'estrena el proper 4 de juliol al Canal 3XL, que n'ha comprat els drets i planeja emetre-la sencera, inclosa la quarta temporada que és a punt d'estrenar-se al Regne Unit.Però malgrat que "Torchwood" és un "spin-off" de "Dr. Who", la idea de la sèrie és molt anterior a la nova etapa del doctor. Va ser el 2002 quan Russell T. Davies donava voltes a una sèrie inspirada en produccions nord-americanes com "Buffy" o "Angel" i va crear el projecte "Excalibur", que seria una història amb elements sobrenaturals i de ciència-ficció i un caràcter adult. Com ja pots deduir, aquesta idea va quedar oblidada en un calaix.

Davies la va recuperar al final de la segona temporada de "Dr. Who". En aquella època, feia servir la paraula "torchwood" per enviar les cintes de "Dr. Who" del rodatge a l'estudi. Amb aquest nom en clau evitava que ningú tingués temptacions de robar-les... va ser aleshores quan aquest nou nom va connectar al seu cervell amb la seva idea d'"Excalibur" i va decidir tirar endavant aquella antiga sèrie en forma de sèrie associada a "Dr. Who".

Així va ser com va donar forma a "Torchwood", una sèrie que s'emetria en la franja posterior de "Dr. Who" i que permetia un tipus de contingut més adult, cosa que es nota especialment en la forma de tractar la sexualitat, mostrant les relacions homosexuals i lesbianes com a quotidianes (una temàtica que el mateix Davies ja havia tractat a "Queer As Folk" i "Bob & Rose) i també en la violència i recursos propis del gènere del terror.

La sèrie es trasllada a Cardiff, on un equip de personatges lluita contra alienígenes. El seu líder és el capità Jack Harness (un esplèndid John Barrowman), un exconvicte que, a diferència del Doctor Who, s'inclina més per l'acció a l'hora de resoldre els problemes. El personatge és el principal lligam entre "Torchwood" i la sèrie mare, ja que ja havia aparegut a "The Empty Child", episodi de la primera temporada de "Dr. Who".

"Torchwood" es va consolidar ràpidament a la seva franja i es va guanyar l'admiració tant dels seguidors de "Dr. Who" com d'espectadors que no seguien les aventures del doctor. El seu èxit ha estat progressiu i recentment ha arribat a les oïdes de la indústria nord-americana, cosa que ha portat Starz a coproduir la quarta temporada, que diuen que serà la més espectacular. Per anar-ne fent venir ganes, us deixo amb el tràiler de la primera:



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [PROJ] Torchwood (SpinOff Doctor Who)

#2

Entrada Autor: Petiso » dc. juny 22, 2011 13:26

Supli de les captures :-)
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14654
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [PROJ] Torchwood (SpinOff Doctor Who)

#3

Entrada Autor: r5004 » dv. març 09, 2012 10:51

Ja tenim aquí la segona temporada:

"Torchwood" torna al Canal 3XL
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: [PROJ] Torchwood (SpinOff Doctor Who)

#4

Entrada Autor: xordi » ds. març 10, 2012 12:39

Ahir just ho vaig llegir al blog. Jo ja tinc els ripejos de la 2a. temporada si voleu que men continui encarregant com fins ara per mi cap problema. Això si necessitaria que em passessiu els audios ja que em coincideix amb el Crackòvia!

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14654
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [PROJ] Torchwood (SpinOff Doctor Who)

#5

Entrada Autor: r5004 » dg. març 18, 2012 21:41

Us recordo que comencen demà!
xordi ha escrit:Ahir just ho vaig llegir al blog. Jo ja tinc els ripejos de la 2a. temporada si voleu que men continui encarregant com fins ara per mi cap problema. Això si necessitaria que em passessiu els audios ja que em coincideix amb el Crackòvia!
Si no tens ningú que te'ls passi ja ho faré jo... però, no pots gravar els dos programes simultàniament? Ni tan sols es necessita doble sintonitzador ja que estan al mateix MUX. A més, fan repeticions de matinada.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: [PROJ] Torchwood (SpinOff Doctor Who)

#6

Entrada Autor: xordi » dl. març 19, 2012 11:50

Es que ja no tinc el siemens m740! gravo amb un TDT per Mac i no té doble sintonitzador per gravar...

No havia vist que ho repetien de matinada, ara mateix programo la captura. Pensava que només ho repetien els diumenges, merci per avisar!

Avatar de l’usuari

PIZARRÍN
Entrades: 945
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 17:49
Status: Desconnectat

Re: [PROJ] Torchwood (SpinOff Doctor Who)

#7

Entrada Autor: PIZARRÍN » dt. març 20, 2012 18:00

Xordi compta amb les meves captures i compta també amb mi com a muntador suplent.

Estic a la teva disposició.

PS: primera captura OK. :wink:
Una salutació, PIZARRÍN.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Re: [PROJ] Torchwood (SpinOff Doctor Who)

#8

Entrada Autor: xordi » dc. març 21, 2012 10:58

Merci Pizarrin! El primer el tinc ben capturat! Entre avui i demà el penjo!

Respon