[Projecte] Antiguitats en VHS. ATENCIÓ IMPORTANT

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#31

Entrada Autor: Petiso » dj. juny 14, 2007 16:07

lol :-p


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#32

Entrada Autor: bipub » dv. juny 15, 2007 20:58

Material amb Vhs, dieu? jo en tinc força, però tb sense catalogar
Aquest estiu precisament em vull dedicar a passar-ho tot a dvd pk em vull treure les cintes de sobre que ocupen molt espai.
Vaig provar de fer-ho a traves del DVD grabador i va força bé tot i que perd una mica de qualitat.
Però a partir d'aquí no tinc ni idea del que he de fer...
Així per sobre diria que tinc... gairebé tot Nissaga l'Herència que nosé si l'han tornada a fer mai més i es en algun lloc.
I algunes pelis com ara Li Deien Trinitat I i II, que l'altre dia la mirava i es un tip de riure, amb aquells doblatges tan puritans que feien abans.... "la teva mare es una vella meuca..."
"calla galifardeu..." jiji

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#33

Entrada Autor: Sedmikrasky » dv. juny 15, 2007 22:52

bipub ha escrit: I algunes pelis com ara Li Deien Trinitat I i II, que l'altre dia la mirava i es un tip de riure, amb aquells doblatges tan puritans que feien abans.... "la teva mare es una vella meuca..."
"calla galifardeu..." jiji
Osti, doncs ja intentaré mirar si localitzo alguna versió en dvd (tinc ganes de veure un western mediterrani en català :P)

Avatar de l’usuari

bipub
Entrades: 250
Membre des de: dg. maig 27, 2007 10:21
Status: Desconnectat

#34

Entrada Autor: bipub » ds. juny 16, 2007 10:50

Ei, doncs si en localitzes algun fes-ho saber perquè jo ho he buscat i no hi ha manera, eren molt divertits i els doblatges tal com vaig dir genials.
M'agradaria conservar-se alguns

Avatar de l’usuari

Sedmikrasky
Entrades: 844
Membre des de: ds. nov. 04, 2006 21:43
Ubicació: forbidden snowflake
Status: Desconnectat

#35

Entrada Autor: Sedmikrasky » ds. juny 16, 2007 11:00

bipub ha escrit:Ei, doncs si en localitzes algun fes-ho saber perquè jo ho he buscat i no hi ha manera, eren molt divertits i els doblatges tal com vaig dir genials.
M'agradaria conservar-se alguns
De moment tota l'antologia del Sergio Leone localitzada, però de Lo chiamavano Trinità res encara (només dvdrips directament). Et mantindré informat ;)

[hide]Ja ha sortit la friki que hi ha dins meu :oops:[/hide]


Edito: Al Demonoid hi ha una persona que diu:
I have the Trinity Collection on DvD and thought it would be nice to share it with everyone who loves the Trinity movies.I will be uploading Trinity is still my name and BootHill just as soon i get done with some other torrents i have downloading then i will be able to seed at full speed
I té penjats els dvdrips, però parlaré amb ell i a veure si podria penjar el dvd sencer
Sedmikrasky l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. juny 16, 2007 15:47, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

#36

Entrada Autor: Radagast » ds. juny 16, 2007 15:23

L'altre dia fent neteja em vaig trobar cintes en VHS d'anime, del programa que presentava l'Oscar Valiente que van fer fa molt de temps al 33 em sembla.
Jo ara no tinc temps per fer cap muntatge pero s'interessen les guardo o trec l'audio si algú vol fer el muntatge.
Son aquestes:

PD: També tinc DVDs d'anime comprats a la Xina amb subtitols en Angles per si algú està interesat.
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Avatar de l’usuari

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38
Status: Desconnectat

#37

Entrada Autor: amirro » dt. set. 11, 2007 13:04

No ho havia anunciat, però disposo d'una cinta en VHS de Iris i Stanley (Robert De Niro, Jane Fonda... [url]http://akas.imdb.com/title/tt0100680/[/url]) i també la dels Blues Brothers (Granujas a todo ritmo [url]http://akas.imdb.com/title/tt0080455/[/url]), que bé, si es donés el cas de que no pogués fer muntatge (que de moment no puc perquè el DVD grabador està mort) doncs li cediria els VHS encantat.
Au, salut!
Imatge
Imatge
Imatge


Keroro
Entrades: 4
Membre des de: ds. set. 15, 2007 13:27
Status: Desconnectat

#38

Entrada Autor: Keroro » dg. set. 16, 2007 22:53

amb lo facil que es agafa el Pinnacle i capturar les cintes de video

jo nomes tinc la seriede les tortugues ninja amb vhs

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#39

Entrada Autor: Petiso » dl. set. 17, 2007 5:48

Pos a veure quan ripejes l'àudio :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Dende
Entrades: 261
Membre des de: dl. abr. 30, 2007 16:46
Status: Desconnectat

#40

Entrada Autor: Dende » dg. set. 30, 2007 15:56

Jo tinc una sinotnitzadora d'aquestes pel pc que incorpora entrada rca. No seria possible conectar-hi el video i llavors passar-ho al PC?

:?: :?:

Avatar de l’usuari

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38
Status: Desconnectat

#41

Entrada Autor: amirro » dg. set. 30, 2007 16:03

Sí que ho pots fer. Això vol dir que tens antiguitats interessants en VHS...?? :twisted:
Salut !!
Imatge
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari

naroatna
Entrades: 21188
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

#42

Entrada Autor: naroatna » dl. nov. 26, 2007 1:56

Hola,
Pregunto: si el so de la cinta fa una mica de soroll, es podria treure o millorar? i si fos que tingués en aquest cas "Johnny i Clementina", en català, valdria la pena provar-ho? :roll:
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#43

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 26, 2007 11:51

Si, es pot "millorar". No se quina pel·líicula o sèrie és .... però si, interessa TOT :-p
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

simfomet
Entrades: 129
Membre des de: dj. març 13, 2008 18:20
Ubicació: Pla d'Urgell
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Antiguitats en VHS. ATENCIÓ IMPORTANT

#44

Entrada Autor: simfomet » dj. març 13, 2008 18:26

En primer lloc sal·lutacions a tothom. Em sembla perfecte el projecte de recuperar coses del passat, lamento no poder ajudar però no tinc material en aquest sentit.

Seria bo que si algú ho té s'hi pogués afegir series de qualitat que hagi emès TV3 en català. Se m'acut ara mateix Boig per tu que protagonitzava Helen Hunt. :wink:

Avatar de l’usuari

kivar
Entrades: 692
Membre des de: dg. gen. 06, 2008 10:18
Ubicació: Alacant
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Antiguitats en VHS. ATENCIÓ IMPORTANT

#45

Entrada Autor: kivar » dg. març 23, 2008 12:51

Jo tinc molt material en VHS... La llástima és que la majoria de coses les tinc en LP, que perd una mica de qualitat de so i imatge. Tinc moltes sèries com ara LABERINT D'OMBRES (des del capítol 260), LA TATA (en valencià--- des de la temporada 4)... pel·lícules manga com ara PROJECTE AKO 1 i 4 (em penso), i pel·lícules... originals tinc EL MON PERDUT JURASSIC PARK, ELS DEU MANAMENTS, DRAGONHEART... i gravades en VHS en tinc moltes moltes... algunes clàssics com PANDEMONIUM, HOUSE 2, EL TREN DEL TERROR, i entre d'altres... EN PERILL CONSTANT, THELMA I LOUISE (que m'agradaria tenir en DIVX), AGAFA-HO COM PUGUIS, CORS ROBATS, EL CORB 2 CIUTAT D'ANGELS, OBERT FINS A LA MATINADA, THE FACULTY, COPLAND, TEEN WOLF, JACKIE BROWN, MEMÒRIA LETAL, HIDDEN 2, PRESUMPTE HOMICIDA, SEGRESTANT LA SENYORETA TINGLE...
Segur que si m'hi poso més a fons hi trobo més material... però era més o menys perque us fessiu una idea.
Salutacions a tothom, i si algú s'anima a passar alguna pel:li, que m'ho digui.

Respon