MADRID - BARÇA
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
MADRID - BARÇA
Doncs pel que pugui pasar, si tot surt com jo espero i si el Barça fa un partidàs com l'any passat també capturaré el partit.
Barça TV.
Ja us informaré de quan i quin dia i hora reemeten el partit.
Barça TV.
Ja us informaré de quan i quin dia i hora reemeten el partit.
-
- Entrades: 10759
- Membre des de: ds. feb. 17, 2007 16:37
- Ubicació: Sant Martí (BCN)
-
- Entrades: 227
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:04
Re: MADRID - BARÇA
Quina mala llet tens ErmesendaErmesenda ha escrit:Avui es carreguen el Messi.
Com si ho estigués veient.

No, jo no. El que estarà de mala llet serà el seu defensor. I aquest és el problema, que ens el trencaran pel que queda de temporada.
Si podeu avisar quan el donguin per BarçaTV estaré molt agraït que vull fer algun muntatge. Sembla ser que avui no el donaran encara.
Va gràcies!
PD: Acabo de trobar que l'emetran demà a partir d'un quart de 12 de la nit, dividit en dues parts.
Va gràcies!
PD: Acabo de trobar que l'emetran demà a partir d'un quart de 12 de la nit, dividit en dues parts.

Moltes gràcies a tots! esperan el partit, que per cert no vaig poguer veure per culpa de la feina.... 

-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Jo el tinc capturat de TV3 (emissió en 16/9).
L'emissió de BarçaTV diria que serà en 4/3.
Si interessa ja direu!
L'emissió de BarçaTV diria que serà en 4/3.
Si interessa ja direu!
Si no el té, em faries un favor que el pengessis Oliana. Jo miraré de gravar la de Barça TV per si les mosques..
Procuraré fer-ne el muntatge.
Gràcieees
Procuraré fer-ne el muntatge.
Gràcieees

-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
No m'he enterat de que havieu respòs .
Jo de TV3 no el vaig poder capturar , estava capturant en aquell moment el partit en teoria de BARÇA - ARSENAL a Barça TV , però els despistats de BarçaTV , van emetre un altre partit , BARÇA - ATH BILBAO i esclar els dos alhora no podia capurar-ho, encara que a la nit el van tornar a emetre'l però ja no hi havia l'àudio del puyal de Catalunya ràdio, i no hauria valgut la pena.
Oliana, ja ho saps , penja'l , per qué jo no el tinc, ja tens feina
Sento les disculpes, m'havia compromès però abans era el partir del Barça-Arsenal que aquest si que interesava molt però si ho arribo a saber que fan un altre partit, hauría capturat el Madrid-Barça a TV3 i en 16/9 !!
Salut!
Jo de TV3 no el vaig poder capturar , estava capturant en aquell moment el partit en teoria de BARÇA - ARSENAL a Barça TV , però els despistats de BarçaTV , van emetre un altre partit , BARÇA - ATH BILBAO i esclar els dos alhora no podia capurar-ho, encara que a la nit el van tornar a emetre'l però ja no hi havia l'àudio del puyal de Catalunya ràdio, i no hauria valgut la pena.
Oliana, ja ho saps , penja'l , per qué jo no el tinc, ja tens feina

Sento les disculpes, m'havia compromès però abans era el partir del Barça-Arsenal que aquest si que interesava molt però si ho arribo a saber que fan un altre partit, hauría capturat el Madrid-Barça a TV3 i en 16/9 !!
Salut!