[Projecte] De Moda

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[Projecte] De Moda

#1

Entrada Autor: xordi » dg. març 11, 2007 18:56

ImatgeImatge
Aquest proper dimecres 14, al 300, tornen a emetre De Moda, una sèrie sobre una botiga de roba, coproduida per quasi totes les televisions autonòmiques de la FORTA.

Sinopsi:
Amor, amistat, moda i negocis als bastidors d'una botiga de roba de luxe d'una gran ciutat centren la trama d'aquesta dramèdia coral. Una sèrie de 22 capítols d'una hora que retrata les relacions entre els treballadors de la botiga i les persones que la freqüenten. Històries que sovint se situen a mig camí entre el drama i la comèdia i que s'ambienten en un univers de glamur.
Dirigida per Lluís M. Güell, "De moda" és per a totes les cadenes que hi participen una de les gran apostes de ficció de la nova temporada. La protagonitzen actors tan coneguts com Toni Cantó, Mar Regueras, Patricia Alcocer, Nathalie Seseña, Mónica Estarreado, Melani Olivares, Diego Martín, Iker Lastra, Teresa Gimpera, Marc Cartes, Ramon Madaula i Boris Ruiz.
A més, "De moda" és la primera sèrie que es produeix a l'Estat en sistema d'alta definició, una tecnologia que la dota d'una imatge de gran qualitat.
Rodada íntegrament a Barcelona, "De moda" es va començar a gravar al gener als platós La Veneciana, a Sant Andreu, i en el projecte hi han treballat un centenar de persones, entre personal artístic i tècnic. Juntament amb els protagonistes, nombrosos actors catalans han participat en algun capítol: David Selvas, Pep Linuesa, Anna Maria Barbany, Abel Folk, Teresa Manresa, Laura Mañà, Miquel Sitjar, Núria Hosta, Francesc Lucchetti, Mònica Pont i Cati Solivellas, entre d'altres.
Un altre dels atractius de "De moda" són les trames. El guionista principal és Ignasi Rubio, creador de "Raquel busca su sitio" i un dels creadors de "Periodistas". A més, s'ha fet un gran esforç de creativitat perquè la sèrie, sense perdre la vocació de producte de consum internacional, sigui atractiva per als teleespectadors de cada comunitat autònoma.
"De moda" és la primera producció conjunta entre televisions de Forta i SPTI. Les quatre cadenes han confiat en l'experiència demostrada a Hollywood per SPTI, empresa que, a més, comença la producció a Espanya i que serà una important eina de venda en els mercats internacionals a través de la seva xarxa de distribució global. Actualment s'està produint un episodi i un tràiler en anglès per al Mipcom i s'estan doblant capítols a l'espanyol, a l'anglès i al brasiler per a la seva comercialització en el mercat internacional.


Fitxa Tècnica:
Nº temporades: 1.
Nº capítols: 22.
Tamany: 400 mb.
Duració: 45-50 min.
Font video i audio: TDT.
Còdec del vídeo : XviD 1.1
Còdec d'audio: MP3 128 kbps.
Bitrate del vídeo :1250 kB/s.
Bitrate de audio i número de canals: 128kB/s stereo.
Resolució: 640x352.
FPS: 25.000.



Avatar de l’usuari

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: DeivitTustei » dg. març 11, 2007 22:14

A TusSeries tenen un DVDRip en castellà (que és com es va grabar la serie). Potser si li demanes permís a la cordi (crec que ella és la que ho va fer), pots fer servir el seu video i afegir-hi l'audio en català.

A mi particularment em foten posar nerviós les coses castellanes doblades al català. Però bueno, aquest és un altre tema.
Imatge

Avatar de l’usuari

okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: okashi » dl. març 12, 2007 1:53

En Deivit té raó en les dues coses, primer en lo del DVDrip de TS, i l'altre amb lo del doblatge XD ... aquesta sèrie en català quedava una mica forçada. Però estaria bé poder tenir la sèrie amb la opció d'audios catalans.

:D
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: Petiso » dl. març 12, 2007 1:59

Ups ...... doncs ara que ho dieu, el DVD original porta el català :-p

Igualment, si ningú te el DVD, es pot fer un montatge DVD+tdt o tdt directament :-p

Culturalia
DVDgo

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

taopaipai
Entrades: 108
Membre des de: dg. març 11, 2007 11:58
Status: Desconnectat

#5

Entrada Autor: taopaipai » dl. març 12, 2007 9:46

aquesta sèrie es va gravar originalment en castellà. i la veritat és q vaig trobar un pèl forçat el doblatge, sobretot de la natalie seseña.

no obstant, tener l'opció dual estaria genial. i de pas els subs :wink:

Avatar de l’usuari

Mishkin
Entrades: 31
Membre des de: ds. nov. 25, 2006 14:14
Ubicació: Catalunya Barcelona
Status: Desconnectat

#6

Entrada Autor: Mishkin » dl. març 12, 2007 22:54

Vaja doncs jo tinc la serie en dvdrip fins el 13 en castella pero la veritat es que a partir del 14 haurieu de fer tdtrip per que no han tret mes dvds crec
Imatge
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#7

Entrada Autor: xordi » dv. març 16, 2007 16:28

Ja he parlat amb la Cordi de tusseries i m'ha donat permís per fer servir els seus 13 episodis en dvdrip. A partir del 14 i fins el 22 ja en farem TDTrips.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#8

Entrada Autor: Petiso » dt. oct. 16, 2007 11:12

Xordi, com tenim la captura d'aquesta serie?
A partir del dilluns 22, la reemeteixen per TV3 en comptes de la "pel·lícula de la tarda".

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#9

Entrada Autor: xordi » dt. oct. 16, 2007 11:28

Doncs en falten 3 episodis (13, 21 i 22) per tenir-la tota.

Respon