Doncs això , ja han dit l'hora del gran derbi , Barça-Madrid el diumenge 29 de Novembre a les 19hores jugarán.
Demanaria com ho faria d'altre gent , si algú té CANAL+ LIGA HD o té algú que pugui veure el canal extranjer que donguin el partit i en HD , que ho digui , per que sería interesant gravar-ho , per si el Barça li dóna un bon repás altre cop al Madrid , seria ja l'hòstia que repetís altre cop un partidàs com va passar al Bernabeu.
Doncs això si algú té contractat DIGITAL+ amb CANAL+ LIGA i té inclós el canal Alta definició que ho capturi , t'an n'és l'idioma que sigui ja que farem el montatge per que se senti els 4 àudios
catalunya ràdio , rac1 com ràdio , ( audio original del canal ) i alguna altre emisora de ràdio
Bé doncs ja direu alguna cosa i poguem tindre un altre DVD per a la col.lecció.
Barça-Madrid el 29 de Novembre a les 19hores
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 3075
- Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
- Ubicació: a l'extranger
Re: Barça-Madrid el 29 de Novembre a les 19hores
Jo m'apuntaré com sempre a descarregar i a compartir amb tot l'ample de banda que tinc, encara que si em permeteu un comentari, per una bona distribució potser caldria un .avi amb bona qualitat en comptes de un DVD amb 4GB i escaig.
Gracies!
Gracies!
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Re: Barça-Madrid el 29 de Novembre a les 19hores
Hola
El problema que jo tinc el meu DVD es quan canvio de pista , es queda a la pantalla fixe el OSD indicació de la pista algo semblant així
AUDIO 1/2 MP3
així tota l'estona a pantalla no marxa es queda fixe , els avis molt bé tot el que vulguis però jo tinc aquest problema , es molt millor en format DVD per que així el pots reproduir en quasevol DVD domèstic , jo considero que es millor en format DVD
i no ocupa 4gigues i escaig , 2 gigues si pero 4 no i la qualitat si es de 2 gigues es bastant bona.
Bé , ja direu qui té el plus liga amb HD o el GolTV , o bé decodificador de satèl.lit HD que donen el partit com va passar amb la final de Roma de la Champions League.
El problema que jo tinc el meu DVD es quan canvio de pista , es queda a la pantalla fixe el OSD indicació de la pista algo semblant així
AUDIO 1/2 MP3
així tota l'estona a pantalla no marxa es queda fixe , els avis molt bé tot el que vulguis però jo tinc aquest problema , es molt millor en format DVD per que així el pots reproduir en quasevol DVD domèstic , jo considero que es millor en format DVD
i no ocupa 4gigues i escaig , 2 gigues si pero 4 no i la qualitat si es de 2 gigues es bastant bona.
Bé , ja direu qui té el plus liga amb HD o el GolTV , o bé decodificador de satèl.lit HD que donen el partit com va passar amb la final de Roma de la Champions League.