Interessa?
Tinc entès que en el bucle actual del 3HD ho estan emetent, però jo no rebo aquest canal...

Moderadors: xordi, Ripejadors
Entenc doncs que sí que interessa... demà ho poso al forn.Petiso ha escrit:Si, jo també la tinc gravada ..... si al fas tu, menys feina tindré :-p
r5004 ha escrit:Petiso, o qui ho tingui gravat, al principi que surten en Xavier Bonastre i la Mercè Martí, l'àudio oi que està dessincronitzat? Llavors connecten amb una tal Mireia Vicente (amb àudio Ok), al tornar amb en XB i la MM l'àudio torna a estar malament (però el so ambient i dels cartellets sembla estar bé).![]()
Això només passa al principi, no he vist/sentit més dessincronitzacions a la resta del vídeo.
A veure si algú m'ho pot confirmar, i mentre intentaré solucionar-ho amb l'Audition i a veure com surt.
PD. Sentir parlar a la Mercè Martí fa un mal!!!...
Edito: A 46:30 (aproximadament) sant tornem-hi.
Petiso ha escrit:Ei perdó ....... he fet "pont llarg" i he estat fora .... avui a la tarda ho miro
r5004 ha escrit:r5004 ha escrit:Petiso, o qui ho tingui gravat, al principi que surten en Xavier Bonastre i la Mercè Martí, l'àudio oi que està dessincronitzat? Llavors connecten amb una tal Mireia Vicente (amb àudio Ok), al tornar amb en XB i la MM l'àudio torna a estar malament (però el so ambient i dels cartellets sembla estar bé).![]()
Això només passa al principi, no he vist/sentit més dessincronitzacions a la resta del vídeo.
A veure si algú m'ho pot confirmar, i mentre intentaré solucionar-ho amb l'Audition i a veure com surt.
PD. Sentir parlar a la Mercè Martí fa un mal!!!...
Edito: A 46:30 (aproximadament) sant tornem-hi.
r5004 ha escrit:Petiso ha escrit:Ei perdó ....... he fet "pont llarg" i he estat fora .... avui a la tarda ho miro
Petiso ha escrit:Demuxant !!! ueueueueue :-p
Aquests de Tvc...Petiso ha escrit:Doncs comprovat ... ho tinc igual que tu, així que no es cosa de la captura, sinó de l'emissió. I sembla que només es a l'inici, mes endavant quan tornen a sortit, es senten be.
Adéu !