[Projecte] La forja d'un líder (documental)

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
Martumflis
Entrades: 1647
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 11:24
Ubicació: Gràcia - BCN -
Status: Desconnectat

[Projecte] La forja d'un líder (documental)

Entrada Autor: Martumflis » dc. set. 30, 2009 21:58

Demà 01.10.09 pel C33 a les 22:30 comencen la sèrie documental La forja d'un lider

La sèrie documental "La forja d'un líder" repassa la biografia d'un grup de líders polítics que han passat a la història. Jordi Pujol, Felipe González i Joan Carles I, en el capítol de líders de l'estat i Fidel Castro, Boris Ieltsin, Margaret Thatcher i Deng Xiaoping en l'apartat internacional, són els set personatges a qui aquesta sèrie dedica els seus capítols.

En episodis d'una hora i durant set setmanes consecutives, aquesta producció internacional ens ofereix, un per un, un repàs de la vida d'aquests personatges, convidant-nos a descobrir la seva biografia, des del punt de vista personal, de la seva formació i també des del vessant professional, narrada pels qui han compartit les seves vides en aquests àmbits.

Així, descobrirem la personalitat de tots aquests personatges polítics d'una manera nova, allunyada de la seva cara més pública, una mirada que ens transportarà des de la seva infància fins al moment en què tots ells van perdre, per sempre més, l'anonimat.

Jordi Pujol

Jordi Pujol és el líder europeu que més temps ha estat al poder. Com a president de la Generalitat no solament ha estat un testimoni excepcional de la vida política espanyola dels últims trenta anys, sinó que també n¿ha estat un actor rellevant. Els qualificatius amb els quals s¿ha descrit el personatge són variats: europeista, conservador, pactista, pragmàtic, personalista, visionari, estadista¿ Però qui és Jordi Pujol realment? Quins són els seus referents? Com va lluitar contra el règim franquista? Com un jove llicenciat en medicina es va transformar en el màxim exponent d¿un potent projecte social i polític? El documental, a càrrec de Daniel Sierra, repassa la trajectòria d¿aquest polític, a qui partidaris i detractors defineixen com un gran estadista, un personatge amb una idea ben clara del que cal aconseguir: el reconeixement de Catalunya com a entitat política, social i cultural.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: [Projecte] La forja d'un líder (documental)

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 30, 2009 22:14

Jo estic una mica saturadet ..... així que si algú al vol fer, tots seus ! :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Kaku
Entrades: 1034
Membre des de: dc. des. 24, 2008 20:14

Entrada Autor: Kaku » dv. oct. 02, 2009 12:09

Doncs ja me'n encarrego jo de fer-la, que ahir ja el vaig gravar.

A veure si el puc publicar aviat.

Això si no estaria malament que algú fes de suplent per si algun dia em falla. :wink:
Imatge

Kaku
Entrades: 1034
Membre des de: dc. des. 24, 2008 20:14

Entrada Autor: Kaku » dl. oct. 05, 2009 17:11

Imatge

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dl. oct. 05, 2009 17:46

Moltes gràcies Kaku i compta amb la meva gravació suplent :P
Imatge

Moltes gràcies!

Respon