El .mkv font per aquest projecte només porta anglès en DTS. El recodifico a ac3?
I a la publicació, la VO la deixo en dts, dts+ac3, o només ac3?
Moderadors: xordi, Ripejadors
Home si deixes el DTS ocuparà massa no?r5004 ha escrit:Ja va sent hora que obri projecte...![]()
El .mkv font per aquest projecte només porta anglès en DTS. El recodifico a ac3?
I a la publicació, la VO la deixo en dts, dts+ac3, o només ac3?
Sí, però ja no ve d'aquí...Oliana ha escrit:Home si deixes el DTS ocuparà massa no?
Oliana ha escrit:Ja tens el codificador de DTS a AC3? Si no el tens te'l passo
A falta de comprovar si ho ha fet bé, he utilitzat el MeGui.Fiestero ha escrit:Yo uso el Belight, la verdad es que estoy satisfecho, te deja elegir entre otros el AC3 5.1
Pero el MeGui es ya para el video no? bueno yo HD´s no se manejar, una vez intente cargar uno con el virtualdub y no funcionaba asique no me complique la vida.r5004 ha escrit:Sí, però ja no ve d'aquí...Oliana ha escrit:Home si deixes el DTS ocuparà massa no?
Oliana ha escrit:Ja tens el codificador de DTS a AC3? Si no el tens te'l passoA falta de comprovar si ho ha fet bé, he utilitzat el MeGui.Fiestero ha escrit:Yo uso el Belight, la verdad es que estoy satisfecho, te deja elegir entre otros el AC3 5.1
Amb el MeGui pots tractar vídeo i àudio.Fiestero ha escrit:Pero el MeGui es ya para el video no? bueno yo HD´s no se manejar, una vez intente cargar uno con el virtualdub y no funcionaba asique no me complique la vida.
...
r5004 ha escrit:Amb el MeGui pots tractar vídeo i àudio.Fiestero ha escrit:Pero el MeGui es ya para el video no? bueno yo HD´s no se manejar, una vez intente cargar uno con el virtualdub y no funcionaba asique no me complique la vida.
...
Probare los 2Oliana ha escrit:I el que dic jo (gràcies spk2010) a l'igual que el compressor del meGui, funciona amb el motor "eac3to", que és molt millor i més ràpid que el motor "besweet", que és el que utilitza el belight.
Però si jo ho has fet... ja està
r5004 ha escrit:Com que has publicat algunes pelis amb l'àudio català en ac3 5.1, em sembla que em podràs ajudar.
M'agradaria publicar "La llista de Schindler" amb l'àudio ac3. Aquests són els passos que tinc pensat seguir, a veure que et semblen:
-Amb el "eac3to" converteixo el .dts original en 6 wavs mono (corresponents als 6 canals del .dts).
-Substitueixo el .wav del canal central original per la pista d'àudio en català ja sincronitzada (amb les mateixes característiques de volum, sample rate, mono...)
-Ho codifico tot a ac3 5.1 amb l'"aften".
Així però, el canal central tindrà sons que no haurien de ser-hi.![]()
Vaig pel bon camí?
Siau!