[Projecte] Kingdom Hospital
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16306
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
[Projecte] Kingdom Hospital
Eps !!!
Que avui fan el últim capítol de crims .... i la setmana que be torna "Kingdom Hospital". Sabeu com està el ripeig d'aquesta serie ?? jo estava exiliat :-p
Em sona recordar que faltaven capítols .... qui ho portava ??
Adéu !
Que avui fan el últim capítol de crims .... i la setmana que be torna "Kingdom Hospital". Sabeu com està el ripeig d'aquesta serie ?? jo estava exiliat :-p
Em sona recordar que faltaven capítols .... qui ho portava ??
Adéu !
Doncs al Post de Kingdom Hospital, que ja ta una mica "perdut" vec q falta el 6, i del 8 en endavant.
Hola a tothom.
Tinc tots els àudios menys, per descomptat, el famós capítol Kingdom Hospital 1x06 El jove i el sense cap - The Young and the Heardless, que no es va poder capturar complet per un canvi d'horari sense avisar.
Si aneu gaire embolicats i voleu que munti els capítols, només heu de dir-m'ho, si no, teniu les meves captures a la vostra disposició.
Tinc tots els àudios menys, per descomptat, el famós capítol Kingdom Hospital 1x06 El jove i el sense cap - The Young and the Heardless, que no es va poder capturar complet per un canvi d'horari sense avisar.
Si aneu gaire embolicats i voleu que munti els capítols, només heu de dir-m'ho, si no, teniu les meves captures a la vostra disposició.
Una salutació, PIZARRÍN.
Com no heu dit res suposo que no hi ha inconvenient en què acabi de muntar la sèrie.
Sí és així, en principi aniré muntant els àudios que ja tinc a l'espera de recapturar el capítol 1x06 que falta.
Si podeu donar-me accés per editar aquest post:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?t=65
els publicaré aquí mateix, si no pot ser obriré un altre a continuació.
Sí és així, en principi aniré muntant els àudios que ja tinc a l'espera de recapturar el capítol 1x06 que falta.
Si podeu donar-me accés per editar aquest post:
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?t=65
els publicaré aquí mateix, si no pot ser obriré un altre a continuació.
Una salutació, PIZARRÍN.
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16306
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Perdó ... ho volia parlar amb el xordi, i no hi he pensat :-p
Per mi perfecte si ho fas tu.
Sobre poders .... doncs .... doncs ..... deixem pensar.
Hi han dos opcions principals, ja que donar-te poders a un post no es pot encara:
1) Te passo el codi sencer de post, i en crees un de nou (l'actual el tanquem). Suposo que al Nava no li farà res.
2) Quan vulguis fer algun canvi i ens ho envies a qualsevol dels moderadors, i t'actualitzem el post.
Adéu !
Per mi perfecte si ho fas tu.
Sobre poders .... doncs .... doncs ..... deixem pensar.
Hi han dos opcions principals, ja que donar-te poders a un post no es pot encara:
1) Te passo el codi sencer de post, i en crees un de nou (l'actual el tanquem). Suposo que al Nava no li farà res.
2) Quan vulguis fer algun canvi i ens ho envies a qualsevol dels moderadors, i t'actualitzem el post.
Adéu !