[Projecte] Ritmes concert
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
[Projecte] Ritmes concert
Doncs cada divendres a les 23.30 aprox al 33
RITMES CONCERT
Ja van començar la setmana passada amb el Marc Parrot, i aquesta setmana fan Coldplay.
Ripejador: Oliana
Suplents: aliga, messi20, ................
Poso directament a l'aliga de suplent perquè privadament m'ha dit que els captura.
Salut!
RITMES CONCERT
Ja van començar la setmana passada amb el Marc Parrot, i aquesta setmana fan Coldplay.
Ripejador: Oliana
Suplents: aliga, messi20, ................
Poso directament a l'aliga de suplent perquè privadament m'ha dit que els captura.
Salut!
-
Re: [Projecte] Ritmes concert
aliga, el concert d'ahir de Coldplay ja l'havien fet. El va publicar el Messi aquí: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=22&t=5072
Així que si vols pots esborrar la captura.
Salut!
Així que si vols pots esborrar la captura.
Salut!
Oliana como ho portes? Tinc ara mateix tinc 3 que no estan ripejats tens intenció de ripejals?
04-04_10-30-03_33 (cat)_Ritmes concert - Sigur Ros.ts
04-13_10-55-01_33 (cat)_Ritmes concert - Cat Power.ts
04-13_13-50-01_33 (cat)_Ritmes concert - Gossos.ts
a10!
04-04_10-30-03_33 (cat)_Ritmes concert - Sigur Ros.ts
04-13_10-55-01_33 (cat)_Ritmes concert - Cat Power.ts
04-13_13-50-01_33 (cat)_Ritmes concert - Gossos.ts
a10!

-
L'únic que tinc és el de Gossos. Em falta comprovar-ho perquè em sembla que és el mateix que tu ja vas publicar fa un temps.
Els altres no els tinc (el del Singur Ros se'm va esborrar sense voler, però el vaig estar veient una mica en directe, i era un conyàs brutal).
I el Cat Power ni sabia que l'havien fet. Així pel que vaig en van fer 2 els mateix dia...
Jo només faria els concerts importants... i els de qui no sabem ni qui són, passaria... A l'igual que fem amb les pel·lícules...
Però bé, igualment només tinc el de Gossos, o sigui que no puc ripejar-los.
Els altres no els tinc (el del Singur Ros se'm va esborrar sense voler, però el vaig estar veient una mica en directe, i era un conyàs brutal).
I el Cat Power ni sabia que l'havien fet. Així pel que vaig en van fer 2 els mateix dia...
Jo només faria els concerts importants... i els de qui no sabem ni qui són, passaria... A l'igual que fem amb les pel·lícules...
Però bé, igualment només tinc el de Gossos, o sigui que no puc ripejar-los.
Ok, llavors mira el de Gossos, aveure si és el mateix que vaig ripejar jo fa temps i els altres doncs els esborro i fem el que dius tu, concerts "coneguts".
a10!
a10!

-
El passat divendres van fer aquest:
La Brigada
La Brigada és una de les noves realitats de la música pop a Catalunya. El grup, format a Vilanova i la Geltrú, on també viuen els seus components, ha editat un sol elapé, anomenat "L'obligació de ser algú", aparegut l'any 2007. Amb clares influències del pop anglosaxó, com ara The Kinks, The Band, Morrissey i The Magnetic Fields, dels quals acostumen a incloure versions en els seus concerts, La Brigada ha perfilat un so propi en què destaquen els arranjaments de trompeta.
Malauradament jo el tinc tallat (em falta el principi).
Si algú el té i el vol penjar, tot seu, que jo no ho podré fer.
La Brigada
La Brigada és una de les noves realitats de la música pop a Catalunya. El grup, format a Vilanova i la Geltrú, on també viuen els seus components, ha editat un sol elapé, anomenat "L'obligació de ser algú", aparegut l'any 2007. Amb clares influències del pop anglosaxó, com ara The Kinks, The Band, Morrissey i The Magnetic Fields, dels quals acostumen a incloure versions en els seus concerts, La Brigada ha perfilat un so propi en què destaquen els arranjaments de trompeta.
Malauradament jo el tinc tallat (em falta el principi).
Si algú el té i el vol penjar, tot seu, que jo no ho podré fer.