Serie de 3 documentals que fan els dimecres al 33:
2009-03-04 10:25:00 (33) Mestres de la supervivència - Sobreviure al desert (Capturat OK, encuat per pujar)
2008-03-10 20:27:00 (33) Mestres de la supervivència - Sobreviure a l'Àrtic
2008-03-11 08:36:00 (33) Mestres de la supervivència - Sobreviure a l'Àrtic
2009-03-11 10:20:00 (33) Mestres de la supervivència - Sobreviure a l'Àrtic
2009-03-12 18:05:00 (33) Mestres de la supervivència - Sobreviure a l'Àrtic
2009-03-18 10:25:00 (33) Mestres de la supervivència - Sobreviure a la selva
2009-03-19 18:05:00 (33) Mestres de la supervivència - Sobreviure a la selva
Sobreviure al desert
Cap. 1 - Sobreviure al desert Durant milers d'anys d'observació empírica i adaptació al medi, pobles com els berbers del Sàhara, els boiximans del Kalahari o els seris i pápagos de Sonora han desenvolupat un conjunt de tècniques que els permeten viure en un dels ecosistemes més durs de la Terra. Tècniques: buscar i aconseguir aigua o extreure-la d'un cactus, fer pa sobre la sorra i assecar carn, fer refugis i orientar-se, entre d'altres.
Sobreviure a l'Àrtic
Sobreviure a l'Àrtic Els paleosiberians, els samis o els inuits, generació rere generació, han aconseguir convertir els deserts gelats en llocs on la vida humana és possible. Tècniques: fer foc aïllant-lo del terra, construir un iglú o un refugi de neu, pescar sota el gel i desplaçar-se amb esquís, raquetes o gossos, entre d'altres.
Sobreviure a la selva
Pobles com els pigmeus vatua de l'Àfrica central, els punans i kubus de Sumatra, els danis i els yalis de les terres altes de Nova Guinea i els lacandons de Mèxic han heretat una sèrie de coneixements basats en l'observació i interpretació dels indicis naturals per poder fer de la selva el seu mitjà de vida. Tècniques: fer foc amb pals o pedres, fer refugis, potabilitzar aigua o treure-la d'una liana.
Capturador: Petiso
Suplents: ........
Adéu !
PD: Si el de l'àrtic amb 4 repeticions no se'm grava be ... em retiro del mon del ripeig :-p
[Projecte] Mestres de la supervivènc
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
- Status: Desconnectat
Re: [Projecte] Mestres de la supervivènc
Suplent!
M'ho apunto per quan arribi a casa
Salut a tothom
M'ho apunto per quan arribi a casa

Ull, que coses mes rares han pasat.... I que fariem sense tuPetiso ha escrit:PD: Si el de l'àrtic amb 4 repeticions no se'm grava be ... em retiro del mon del ripeig :-p

Salut a tothom

-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
- Status: Desconnectat
Re: [Projecte] Mestres de la supervivènc
suplent.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]