[Projecte] Jutjant l'Amy T1 [TDT]

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16306
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

[Projecte] Jutjant l'Amy T1 [TDT]

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 08, 2007 21:33

"Jutjant l'Amy" és una sèrie dramàtica, produïda per la CBS, centrada en la vida de tres generacions de dones que viuen i afronten juntes dilemes personals i laborals. A l'actriu principal, Amy Brennaman, l'acompanya en el repartiment Tyne Daly, coneguda a casa nostra per la sèrie policíaca "Cagney i Lacey".

L'Amy Gray és una jove advocada de Nova York que decideix tornar al poble que la va veure néixer, Hartford, als suburbis de Connecticut. Allà s'enfronta a un nou repte laboral: el d'exercir de jutgessa en un jutjat de família. Però també s'endú a la maleta un repte personal: un divorci recent, ser mare solera d'una nena de 7 anys i sobretot tornar a fer de germana i de filla ella mateixa.

L'Amy se'n va a viure amb la seva mare, la Maxine, una treballadora social amb un caràcter fort i una opinió per tot. Totes dues proven de reestablir la relació que tenien abans que l'Amy marxés cap a Nova York.

La sèrie barreja les trames de la vida personal de les protagonistes amb les històries i les persones que passen pel jutjat de l'Amy. La nova jutgessa treballa amb l'ajuda d'un fort sentit de la justícia i amb el suport de la seva família quan es troba amb històries que la impliquen emocionalment, casos de custòdia i acolliment de menors, violència juvenil, abús de drogues...

Capturadors: Petiso, Xordi.
Voluntaris per ajudar en les captures ? I important també .... interessa ?

Fitxa Tècnica:
Titol original: Judging Amy.
Any de producció: 1999-2005.
Temporades: 6.
Capítols: 138
Productora: CBS
Nacionalitat: Usa
Font vídeo: TDT.
Font audio: TDT català + TDT anglès.

Imatge Imatge

nuria_p
Entrades: 3
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 0:06

Entrada Autor: nuria_p » dg. gen. 14, 2007 1:13

Gracies!!!! gracies de debo>_< no veieu, com estic de contenta que algu la pugi, ja que jo no tinc video, i no la he trobat ni en castellà, i la trobo a faltar.....sobretot les tardes que es quan ho feien.......... a una amiga li passa igual, ja li diré que es passi per aquí jejejejejje
de nou moltes graices>_<

naroatna
Entrades: 21273
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dg. gen. 14, 2007 21:16

Hola companys!

Moltes, moltes gràcies també per la meva part ja que em va agradar molt aquesta sèrie i agrairia molt que aquest projecte es pogués portar a terme. Jo no tinc medis adequats de gravació, però si que em comprometo en compartir tots els capítols un cop descarregats durant un bon temps (tot el que sigui amb català li deixo tan com puc, però en aquest cas si s'escau encara més).

Repeteixo moltes gràcies i Salut per a tothom!

okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:

Entrada Autor: okashi » dl. gen. 15, 2007 1:51

Hola!

Jo no he vist mai aquesta serie, (mai tinc temps de veure massa la tele!) però desprès de veure'n l'anunci a tv3 i lo be que en parleu, segurament jo tb me la baixi!

Endevant amb el projecte i mooooooltes gracies per la feina que feu diàriament!
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16306
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 15, 2007 2:08

Ja tinc els tres primers episodis capturats .... ni que he tingut que fer una mica de puzle, que TV3 segueix fent de els seves, i ha emes els tres capítols seguits, sense música d'inici ni crèdits al final. Però cal dir, que ha quedat perfecte :-p

Demà començo a penjar-los.
Imatge Imatge

okashi
Entrades: 144
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 14:53
Ubicació: Lloret de Mar
Contacta:

Entrada Autor: okashi » dl. gen. 15, 2007 4:51

Merci!! Aviam què tal és!
Imatge
------------
"Cuando más te acerques a la luz, más grande será tu sombra" (Kingdom Hearts)

nuria_p
Entrades: 3
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 0:06

Entrada Autor: nuria_p » dl. gen. 15, 2007 18:05

Moltes gràcies per seguir el projecte!!
Em vaig perdre els primers capitols quan ho van fer fa 1 any, per sort ahir els vaig pugue veure. Per fi podré tenir la serie. Moltes gracies de nou :D

Respon