avís:de vegades moltes pelis que es posen com a venda despres surten de lloguer als videoclubs,hem de estar a l'aguait

Moderadors: xordi, Ripejadors
doncs mira,ja que has parlat el primer si vols fes la primera (bangkok dangerous) ¿et sembla?aliga ha escrit:Jo estic igual que tu Axis, ja em direu que queda per mi![]()
Salut a tothom
no us refieu de les dates,pelis que haurian d'haber surtit un dia les porten 15 dies despresspk2010 ha escrit:em sembla perfecte, ara només a veure si en aquest videoclub al qual m´he donat d'alta tinguin les estrenes al dia.
apa, adéu!!!
Vas lent, axis...axis ha escrit:la de paco jones fa 24 hores que la podia tenir ripejada,rvg ¿com tenim el tema d'aquesta peli?
Jo fa 24hores... que tinc feta la caràtulaOliana ha escrit:Vas lent, axis...axis ha escrit:la de paco jones fa 24 hores que la podia tenir ripejada,rvg ¿com tenim el tema d'aquesta peli?jo ja la tinc ripejada des d'ahir...
rvg, t'interessa que et passi l'àudio català 5.1 per el muntatge que vols fer? I si t'interessen els subs també els tinc en .srt (suposo que també els hauràs de sincronitzar amb la versió americana que tens).
Salut
I no només botiguetes... Algun cop ho he vist al Corte Inglés i a la FNAC que les tenen per vendre un parell de dies abans de la "data oficial"...Txus ha escrit:I sí, moltes vegades hi ha videoclubs i botigues que se salten les dates per posar-les a la venda abans i aprofitar-ho per ingressar més (les dates de sortida són sagades, i a vegades, penalitzables per les distribuïdores).
Això qui tingui lector de BD... Un servidor s'ho està rumiant de comprar-se'l...Txus ha escrit:Ah! Ja sabeu com es farà per extreure l'àudio de Hancock del Blu-ray?![]()
Pel que he vist tant a la venda com en lloguer, només s'ha editat en català la versió en DVD. La versió BluRay porta molts idiomes i molts subtítols però com sempre, el català se l'han deixat al calaix... Ës així o tu has trobat el BD en català?rvg ha escrit:M'ha costat una mica, per que el BD ahir al matí estava agafat al video club, i fins a la nit no el vaig poder tenir, ara mateix estic codificant la SD, la HD aquesta nit, i demà o dissabte ho penjaré......
I ara!! la meva aprovacio per tot, la teniu desde el primer diaOliana ha escrit:Falta l'aprovació de l'aliga...