[Projecte] Stigmata
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
[Projecte] Stigmata
Hola !
Divendres 31 a TV3, fan aquesta peli. M'agradaria fer-la a mi: DVD+tdt
Muntador: Petiso
Cpaturador: Petiso
Suplents: .......
Adéu!
PD: Si algú li te moltes ganes, que ho digui.
Divendres 31 a TV3, fan aquesta peli. M'agradaria fer-la a mi: DVD+tdt
Muntador: Petiso
Cpaturador: Petiso
Suplents: .......
Adéu!
PD: Si algú li te moltes ganes, que ho digui.

-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Re: [Projecte] Stigmata
Doncs .... se m'han avançat, així que no crec que la pugi.
Igualment, me la faré per mi (si algú la vol, la puc passar en privat) .... podeu guardar els audios fins que la comprovi ???
I ... algú l'ha gravat per PC i em pot extreure els subtítols ???????? spk2010, la tens ??
Adéu !
Igualment, me la faré per mi (si algú la vol, la puc passar en privat) .... podeu guardar els audios fins que la comprovi ???
I ... algú l'ha gravat per PC i em pot extreure els subtítols ???????? spk2010, la tens ??
Adéu !

-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Doncs jo no et podre ajudar gaire, no tinc res gravat del divendres ni d'ahir dissabte
Ni Stigmata, ni La nuvia cadaver, ni res mes del que tenia programat (cor de la ciutat, etc) Sembla ser que va marxar la llum el divendres al migdia i com he estat fora de castanyada i he tornat aquest mati....
Vaja merda de fecsa-endesa
Salut a tothom

Ni Stigmata, ni La nuvia cadaver, ni res mes del que tenia programat (cor de la ciutat, etc) Sembla ser que va marxar la llum el divendres al migdia i com he estat fora de castanyada i he tornat aquest mati....

Vaja merda de fecsa-endesa

Salut a tothom

petiso,ja que la tens si la vols publicar jo me la baixare i segurament molta gent de TR tambe
no en dubtem que sera un ripeig de molta qualitat

no en dubtem que sera un ripeig de molta qualitat

aliga,amic meu,entenc molt be com et sents,pero t'esborro aquesta part,ja que sempre he pensat que tothom mereix respecte,no s'ha d'aprofitar una web per fer mal a ningú ni rebaixar a ningú i t'ho dic per propia experiencia ja que ho han fet amb mi ¿ok?
dema esborrare el meu quote i si vols ho parlem en privat

-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Doncs jo sí que la tinc. T'he pujat els subs a l'intercanvi per si t'interessen.Petiso ha escrit:I ... algú l'ha gravat per PC i em pot extreure els subtítols ???????? spk2010, la tens ??
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
no es pot configurar la teva BIOS perquè al tornar la llum s'enjegui el PC?aliga ha escrit:Sembla ser que va marxar la llum el divendres al migdia i com he estat fora...
jo, per exemple.....axis ha escrit:petiso,ja que la tens si la vols publicar jo me la baixare i segurament molta gent de TR tambe
apa, adéu!!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Axis, company, no se de que em parles. Que es el que has esborrat??axis ha escrit:aliga,amic meu,entenc molt be com et sents,pero t'esborro aquesta part,ja que sempre he pensat que tothom mereix respecte,no s'ha d'aprofitar una web per fer mal a ningú ni rebaixar a ningú i t'ho dic per propia experiencia ja que ho han fet amb mi ¿ok?![]()

Recorda que ja vaig mirar de configurar les meves BIOS amb les teves informacions i no varem treure aigua claraspk2010 ha escrit:no es pot configurar la teva BIOS perquè al tornar la llum s'enjegui el PC?aliga ha escrit:Sembla ser que va marxar la llum el divendres al migdia i com he estat fora...

Salut a tothom