Àudios, àudios, i mes àudios.

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Àudios, àudios, i mes àudios.

#31

Entrada Autor: r5004 » dc. oct. 17, 2012 9:59

r5004 ha escrit:
r5004 ha escrit:
r5004 ha escrit: Doncs ja em pots passar el primer... :)
Petiso ha escrit:Doncs els busco !!
Ja hi penses en mi? :mrgreen:
Petiso ha escrit:Sip, hi penso :-p
Imatge
Imatge x3


"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


lupinsansei
Entrades: 204
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 0:23
Status: Desconnectat

Re: Àudios, àudios, i mes àudios.

#32

Entrada Autor: lupinsansei » dg. des. 16, 2012 10:04

Quan hi haurà novetats de "El superagent 86"?

PD: per cert, hi ha algú que visqui a Les Illes i tingui intenció de venir a Barcelona aquest Nadal? El motiu és que vull mirar de quedar definitivament (ho he intentat altres vegades) amb una usuaria que gracies a en Petiso vaig poder contactar. La noia en qüestió té cintes de video de la sèrie de "Tinc dos pares" i vull que algú de les Illes quedi amb ella perquè li passi les cintes i aquesta persona me les passi a mi quan vingui a Barcelona.


OPWar
Entrades: 6
Membre des de: dg. gen. 13, 2013 20:36
Status: Desconnectat

Re: Àudios, àudios, i mes àudios.

#33

Entrada Autor: OPWar » dl. gen. 14, 2013 7:56

Hola petiso voldria si es que pots que em donis els audios dels capitols en catala de Thunderbirds :D
Gracies i adeu
ImatgeImatgeImatge
Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: Àudios, àudios, i mes àudios.

#34

Entrada Autor: r5004 » dg. juny 05, 2016 9:18

No fa gaires dies, a 8tv van emetre les 5 primeres pel·lis de Rocky en català. Algú vol els àudios per fer-ne un muntatge en HD? (En SD ja les tenim)
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge


fabrebatalla18
Entrades: 64
Membre des de: dv. feb. 27, 2015 2:07
Status: Desconnectat

Re: Àudios, àudios, i mes àudios.

#35

Entrada Autor: fabrebatalla18 » dv. gen. 19, 2018 0:37

r5004 ha escrit:
dc. maig 25, 2011 16:51
r5004 ha escrit:
Petiso ha escrit:Si que els guardo si !
Doncs ja em pots passar el primer... :)
Petiso ha escrit:Doncs els busco !!
Ja hi penses en mi? :mrgreen:
Jo encara ho espero :(


terminator@
Entrades: 58
Membre des de: dj. gen. 20, 2011 14:56
Status: Desconnectat

Re: Àudios, àudios, i mes àudios.

#36

Entrada Autor: terminator@ » dl. set. 03, 2018 8:54

fabrebatalla18 ha escrit:
dv. gen. 19, 2018 0:37
r5004 ha escrit:
dc. maig 25, 2011 16:51
r5004 ha escrit: Doncs ja em pots passar el primer... :)
Petiso ha escrit:Doncs els busco !!
Ja hi penses en mi? :mrgreen:
Jo encara ho espero :(
Pues puedes esperar sentado, yo le pedi unos audios de dr slump y estuve esperando años y solo daba largas, yo no entiendo como un administrador puede hacer eso, lo gracioso esque a el si le gusta que le pasen las cosas, y le pagen el servidor y le ayuden, mucha hipocresia tiene, no se merece absolutamente ninguna ayuda igual que hace el.


Ferriol
Entrades: 1377
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 13:18
Status: Desconnectat

Re: Àudios, àudios, i mes àudios.

#37

Entrada Autor: Ferriol » dc. set. 05, 2018 10:00

Bon dia terminator@,
Crec que fas unes afirmacions una mica dures...
Treballem d'una manera altruista, invertim diners en discs durs, capturadores i altres estris que no ens paga ningú.
Cadascú té la seva motivació, la meva només perquè no és perdi una part de la nostra cultura.
També invertint moltíssim temps en capturat, ripejar, organitzar i pujar al servidor que paguem alguns perquè el gaudeixi TOTHOM.
Pensa que no sabem els condicionats particulars de cada ú, si està malalt, si ha tingut bessons, si treballa a l'estranger, si s'ha d'encarregar de la seva mare amb Alzheimer...

Jo tinc cintes de video per mirar des de fa més de 10 anys i que no puc fer per falta de temps... potser quan em jubili :?

Entenc la teva frustració, però com deia en Rafecas "No es pot matar tot el que és gras" tinguem paciència i confiança.
Salut
Salut i sort
Imatge


terminator@
Entrades: 58
Membre des de: dj. gen. 20, 2011 14:56
Status: Desconnectat

Re: Àudios, àudios, i mes àudios.

#38

Entrada Autor: terminator@ » dc. set. 05, 2018 13:39

Ferriol ha escrit:
dc. set. 05, 2018 10:00
Bon dia terminator@,
Crec que fas unes afirmacions una mica dures...
Treballem d'una manera altruista, invertim diners en discs durs, capturadores i altres estris que no ens paga ningú.
Cadascú té la seva motivació, la meva només perquè no és perdi una part de la nostra cultura.
També invertint moltíssim temps en capturat, ripejar, organitzar i pujar al servidor que paguem alguns perquè el gaudeixi TOTHOM.
Pensa que no sabem els condicionats particulars de cada ú, si està malalt, si ha tingut bessons, si treballa a l'estranger, si s'ha d'encarregar de la seva mare amb Alzheimer...

Jo tinc cintes de video per mirar des de fa més de 10 anys i que no puc fer per falta de temps... potser quan em jubili :?

Entenc la teva frustració, però com deia en Rafecas "No es pot matar tot el que és gras" tinguem paciència i confiança.
Salut
No hago afirmaciones duras, estuve años detras de el, hasta que ya ignora tus propios mensajes y no contesta, y lo ha hecho a mucha gente que conozco justo lo mismo, ofrece algo, te tiras años detras de el arrastrandote pidiendotelo, te da largas, hasta que se cansa y ya ni te contesta, en fin muy poca verguenza, a mi me han pedido cosas y he estado liado y cuando he tenido un momento se las he dado o hemos quedado para entregarlas, esas excusas no sirven, ademas como digo ignora a la gente cuando se cansa de ella.

Respon