[Projecte] One Piece Film Red (2022)

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
PetitRuc
Entrades: 2
Membre des de: dl. ago. 28, 2023 7:45
Status: Desconnectat

[Projecte] One Piece Film Red (2022)

#1

Entrada Autor: PetitRuc » dl. ago. 28, 2023 8:16

Bon dia a tothom,
fa poc que m'he muntat un home server en una RPI amb l'objectiu de poder ampliar la meva col·lecció de contingut en català i poder-lo veure des de Jellyfin allà on vagi.
Fa temps que vaig descobrir la web de tots Rucs i he anat baixant tot el contingut que he trobat interessant per mi. Tot allò que he baixat ho continuo compartint gràcies a la màgia dels "hardlinks".
Amb aquest post vull presentar-me a la comunitat i començar a guanyar la vostra confiança a l'oferir la versió de la pel·lícula "One Piece FIlm Red (2022)" amb àudios català, cast, latino i japonès. Subtítols en castellà i latino.
Qualitat: 1080p
Códec: HEVC

Primer, he trobat moltes guies al fòrum, però no n'he trobat cap de com compartir contingut amb vosaltres. Quin nom li hauria de posar al fitxer per seguir la nomenclatura estipulada per la comunitat?
Per altre, i això és més personal...

PD: Algú més té el seu emule en una RPI i fa servir docker? M'agradaria parlar-ne al respecte i veure com ho té muntat.
Ah, i encara voldria protegir la meva connexió amb VPN. Ho he aconseguit amb el meu torrent, però amb l'Emule surto desconnectat.




Autor del tema
PetitRuc
Entrades: 2
Membre des de: dl. ago. 28, 2023 7:45
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] One Piece Film Red (2022)

#2

Entrada Autor: PetitRuc » dt. ago. 29, 2023 13:29

Doncs res, amb el tema aprovat algú em pot guiar en com fer la meva primera aportació?
Cal que jo hagi sigut el ripejador del contingut? O en cas que l'hagi baixat d'una font externa l'he d'incloure en la secció "Altres Rucs"?

Respon