Llistat de llençaments en DVD mes de FEBRER

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Txus
Entrades: 1625
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
Ubicació: I'm fucking Matt Damon
Contacta:
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#91

Entrada Autor: Txus » dl. oct. 26, 2009 19:20

Pel·lícules de novembre, i n'hi ha un munt!


Imatge


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#92

Entrada Autor: axis » dl. oct. 26, 2009 20:27

Txus ha escrit:Pel·lícules de novembre, i n'hi ha un munt!
uffffffffff....mirare de fer algun,pero no prometo res


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#93

Entrada Autor: axis » dt. oct. 27, 2009 12:32

per cert ermesenda,¿no eras tu qui es queixava que no surtien pelis en català?,doncs aquest mes tens un bon grapat :wink:


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#94

Entrada Autor: axis » dt. oct. 27, 2009 15:11

aquesta tarda tinc una mica de temps,agafare la de cor de tinta per fer el ripeig i penjar-la dema


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#95

Entrada Autor: axis » dt. oct. 27, 2009 17:50

atencio ripejadors,fa una estona fent una altre passejada,he vist que han sortit dues pelis mes amb audio català,supercañeras i EX los tenemos todos,jo quan deixi la nena anire a buscar la de cor de tinta

no hi ha res com tenir dos amics amb videoclubs i donar-lis el conyas una bona estona :lol:

Avatar de l’usuari

Kaku
Entrades: 1034
Membre des de: dc. des. 24, 2008 20:14
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#96

Entrada Autor: Kaku » dt. oct. 27, 2009 18:42

axis!!! abans de fer algun ripeig posa't en contacte amb mi mateix o l'Oliana ja que des de fa uns mesos, el "team DVDrip" ens repartim tots els dvd's de cada mes per fer-los tots.
I clar millor posar-nos d'acord per no fer-lo dues vegades.

La que tu dius del "Cor de tinta" aquesta la vaig agafar jo i s'està acabant de pujar al SR en menys d'una hora ja la podràs descarregar. Així que no cal que la facis.
Imatge


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#97

Entrada Autor: axis » dc. oct. 28, 2009 15:16

Kaku ha escrit:axis!!! abans de fer algun ripeig posa't en contacte amb mi mateix o l'Oliana ja que des de fa uns mesos, el "team DVDrip" ens repartim tots els dvd's de cada mes per fer-los tots.
I clar millor posar-nos d'acord per no fer-lo dues vegades.

La que tu dius del "Cor de tinta" aquesta la vaig agafar jo i s'està acabant de pujar al SR en menys d'una hora ja la podràs descarregar. Així que no cal que la facis.
es igual,continueu vosaltres que jo vaig de cul :wink:

ahir vaig veure una peli de dibuixos que va sortir amb audio català,per si algu la vol ripejar,es tracta de ponyo en el acantilado


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#98

Entrada Autor: axis » dg. nov. 01, 2009 17:28

fent una altre passejada pel videoclú,he agafat la de supercañeras i ponyo en el acantilado,las fare avui,si algu fos tant amable de dir-me quin titol li poso en català...

tambe agafare una que es diu stevie,i perque la parella i jo no hem escorcollat mes,pero us deixeu una pila de pelis amb audio català per fer,pero be,a messura que pugui anire fent de "cotxe-escombra"

ah! la de EX,los tenemos todos mirare d'agafar-la tambe

si ej que quan pica el "gusanillu" dels ripejos.... :lol:


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#99

Entrada Autor: Oliana » dl. nov. 02, 2009 1:56

axis ha escrit:tambe agafare una que es diu stevie,i perque la parella i jo no hem escorcollat mes,pero us deixeu una pila de pelis amb audio català per fer,pero be,a messura que pugui anire fent de "cotxe-escombra"
La de Stevie ja la tenim feta: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=3&t=6096

I en quant als títols en català, mira a veure si sirt el títol en els subs, o si el diu una veu en off a l'inici de la pel·li...

Salut!!!


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#100

Entrada Autor: axis » dl. nov. 02, 2009 12:25

Oliana ha escrit:
axis ha escrit:tambe agafare una que es diu stevie,i perque la parella i jo no hem escorcollat mes,pero us deixeu una pila de pelis amb audio català per fer,pero be,a messura que pugui anire fent de "cotxe-escombra"
La de Stevie ja la tenim feta: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=3&t=6096

I en quant als títols en català, mira a veure si sirt el títol en els subs, o si el diu una veu en off a l'inici de la pel·li...

Salut!!!
ho mirare,pero si no trobo res li poso supercanyeres i a correr

i ves per on,la de stevie vaig mirar per tot arreu si estaba feta....menys aqui :|

EDITO

si algu troba la de EX,ho tenim tots que la faci (si vol clar),perque jo dir que vaig de cul es dir poc :|


Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#101

Entrada Autor: Oliana » dl. nov. 02, 2009 18:17

axis ha escrit:si algu troba la de EX,ho tenim tots que la faci (si vol clar),perque jo dir que vaig de cul es dir poc :|
Et passo el que va escriure't el kaku fa uns diesssss
Kaku ha escrit:axis!!! abans de fer algun ripeig posa't en contacte amb mi mateix o l'Oliana ja que des de fa uns mesos, el "team DVDrip" ens repartim tots els dvd's de cada mes per fer-los tots.
I clar millor posar-nos d'acord per no fer-lo dues vegades...
axis, aniria bé que et possessis en contacte amb el kaku (si és que no ho has fet) perquè...:
La de "Ex, Todos tenemos uno" o com se digui, l'està fent el Dende.
La de la "Ponyos i el penya-segat" l'ha publicat el kaku aquest matí...
La de "El Albergue Rojo" l'està fent el spk2010.

Però segur que ens en deixem alguna. Per exemple aquestes tres són d'aquest mes, i no hi ha, de moment, ningú que les faci:
-Sa Majestat Minor
-La segona nit de noces
-Una certa veritat

Aniria bé que et posessis en contacte amb el kaku (o amb mi) i veuràs que no en dupliquem ninguna perquè ens organitzem bé.
Salutacions :P


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#102

Entrada Autor: axis » dt. nov. 03, 2009 12:02

no,encara no,potser mes endavant,si ho podeu fer vosaltres millor :wink:

ja us avisare :wink:

Avatar de l’usuari

Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#103

Entrada Autor: Ermesenda » dt. nov. 03, 2009 12:58

axis ha escrit:per cert ermesenda,¿no eras tu qui es queixava que no surtien pelis en català?,doncs aquest mes tens un bon grapat :wink:
Sí però més enllà de dues o tres, de les altres n'ha sentit a parlar algú? O sigui.. a que no hi ha cap peli (excepte dues o tres) que hagi estat un èxit de cartellera? Em refereixo a això, a que les pelis traduides són, en general, pelis que són un rotllo i que no coneix ni déu.
Bé, potser és que no es fan gaires pelis bones en general. Pel meu gust, clar.


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#104

Entrada Autor: axis » dc. nov. 04, 2009 11:00

pel meu gust,avui dia no es fan pelis bones,pero si que vaig ripejar unes quantes de cinema independent que son molt bones,i segur que trobaria mes...pero ho deixarem per mes endavant


axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06
Status: Desconnectat

Re: Llistat de llençaments en DVD mes de NOVEMBRE

#105

Entrada Autor: axis » ds. nov. 07, 2009 17:29

atencio ripers,aquesta setmana han sortit dues pelis que no son al llistat i porten audio català,es tracta de la madre de el i dejame entrar,si algu del DVDRipteam les troba i la vol fer doncs ja sap,jo no puc fer res perque estic ripejant els centenars de pelis que tinc (mes les que m'han de portar) i entre aixo,el poc temps que tinc i tal i tal,calculo que tinc feina per uns 5-7 anys (i no es conya)

a mesura que vegi pelis amb audio català us anire avisant

Respon