Els simpson!!!
Moderadors: xordi, Ripejadors
Els simpson!!!
Doncs molt, molt bones nois!
Bé us donaré una excel·lent notícia que segur alegra a mes d'un. Al youtube ( http://www.youtube.com/watch?v=NhCnnAMUHwg) fa poc, un noi va penjar un vídeo amb un fragment de Els simpson en català. Bé, doncs aquest migdia ho he he descobert i m'he posat en contacte amb ell dient-li que si voldria col·laborar en la tasca i tal per a que ens passes àudios o penjés ell mateix el VHSRip a la mula (ja el milloraríem en tot cas) i així podríem gaudir de la sèrie. Doncs bé, ja he rebut resposta.
Diu que té uns 5-6 capítols i que col·laborarà en quant pugui i que ja em dirà quelcom!
En fi, marevollosa i fantàstica notícia no nois?
Bé, ja direu res!
P.D: Evidentment, si qualsevol usuari de la web té vídeos de Els Simpson, que ens ho fagi saber!
Bé us donaré una excel·lent notícia que segur alegra a mes d'un. Al youtube ( http://www.youtube.com/watch?v=NhCnnAMUHwg) fa poc, un noi va penjar un vídeo amb un fragment de Els simpson en català. Bé, doncs aquest migdia ho he he descobert i m'he posat en contacte amb ell dient-li que si voldria col·laborar en la tasca i tal per a que ens passes àudios o penjés ell mateix el VHSRip a la mula (ja el milloraríem en tot cas) i així podríem gaudir de la sèrie. Doncs bé, ja he rebut resposta.
Diu que té uns 5-6 capítols i que col·laborarà en quant pugui i que ja em dirà quelcom!
En fi, marevollosa i fantàstica notícia no nois?
Bé, ja direu res!
P.D: Evidentment, si qualsevol usuari de la web té vídeos de Els Simpson, que ens ho fagi saber!
Doncs, estimat toni, t'he de dir que els capítols no els va doblar Antena 3, sinó que va ser La 2 de Televisión Española que els va doblar. De fet TVE va ser la primera cadena espanyola en adquirir els drets d'emissió de la sèrie, i després Antena 3 (com sempre) "s'aduenyà" d'ells. I els capítols que ja estaven doblats els van emtre, i els que no, doncs passaren a millor vida. De fet, tampoc els van doblar perquè veien que a Andorra i a Catlunya, que era on s'metia la sèrie en dual (català-castellà) no tenia sortida el doblatge, i llavors no els era rentable. En fi, (per a que ho sapigueu!
) ja he intentat contactar amb Antena 3 per a veure si podien tornar-la emetre en dual (almenys els capítols ja doblats), però mai he rebut resposta (
)
En fi toni ( i tots) ja sabeu el que volieu oi?
Salut!

En fi toni ( i tots) ja sabeu el que volieu oi?

Salut!
Que què ens sembla!!!!
Wala! De debò per mi això ha sigut una alegria grandiosa, perquè portava mesos contactant amb tot Déu per a aconseguir veure la sèrie en català (Antena 3, TV3, família, coneguts, etc)
I un a versió dual català-english DVDRip (que dius tu! xD) seria magnífica, ni que fosin això, 5-6 capítols, em farà súper feliç! xDDD
En fi, salut!
Wala! De debò per mi això ha sigut una alegria grandiosa, perquè portava mesos contactant amb tot Déu per a aconseguir veure la sèrie en català (Antena 3, TV3, família, coneguts, etc)
I un a versió dual català-english DVDRip (que dius tu! xD) seria magnífica, ni que fosin això, 5-6 capítols, em farà súper feliç! xDDD
En fi, salut!
-
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Ahí vaig veure el vídeo i li vaig deixar un comentari al respecte parlant del mateix que tu, amirro, però veig que tu has anat més directe.
I exacte, no cal fer un VHSRip, encara que no es tinguessin els DVDs, per la mula corren rips de qualitat en altres idiomes, simplement era afegir-hi el català. I són 5 capítols, 5 capítols que tindrem en català com a curiositat
Per cert, a veure qui pot trobar Expediente X en català, que es va emetre en dual per T5. Tota una temporada, crec recordar...
I exacte, no cal fer un VHSRip, encara que no es tinguessin els DVDs, per la mula corren rips de qualitat en altres idiomes, simplement era afegir-hi el català. I són 5 capítols, 5 capítols que tindrem en català com a curiositat

Per cert, a veure qui pot trobar Expediente X en català, que es va emetre en dual per T5. Tota una temporada, crec recordar...
Amirro he posat un post a la pagina del racocatalà respecte al video de youtube i la gent esta contentisima
ejejeje
[url]http://www.eldoblatge.com/fitxa/2255[/url] <- Fitxa dels dobladors en Català.
A ver si es pot treure aquestos 4 o 5 episodis en català i podem tindre un gran tresor per els amants dels simpsons, i en la nostra llengua
Salut.

[url]http://www.eldoblatge.com/fitxa/2255[/url] <- Fitxa dels dobladors en Català.
A ver si es pot treure aquestos 4 o 5 episodis en català i podem tindre un gran tresor per els amants dels simpsons, i en la nostra llengua

Salut.
-
- Entrades: 7
- Membre des de: dg. nov. 12, 2006 1:12
- Ubicació: Girona
- Contacta:
- Status: Desconnectat