[Projecte] El fotògraf de Mauthausen + Francesc Boix: Un fotògraf a l'infern
Moderadors: xordi, Ripejadors
[Projecte] El fotògraf de Mauthausen + Francesc Boix: Un fotògraf a l'infern
Algú tenia pensat ripejar aquesta pel·li i el documental? Adrià?

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

- 

lopere

- Entrades: 3207
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 14:38
- Ubicació: Vallès Occidental
- Status: Desconnectat
Re: [Projecte] El fotògraf de Mauthausen + Francesc Boix: Un fotògraf a l'infern
Jo, encara que estic jubilat, ho he gravat   

Salut a tothom!!
lopere

Salut a tothom!!
lopere
Re: [Projecte] El fotògraf de Mauthausen + Francesc Boix: Un fotògraf a l'infern
Jo també l'he gravat i sense errors (només la pel·li) però no tinc pensat fer-la (almenys no a llarg termini, encara menys a curt o mig   ), també la van penjar al 3alacarta amb la nova qualitat de video a 1080p. Aquesta pel·li té força subs incrustats al vídeo així que serà una mica punyetera de fer si s'agafa una altra font de vídeo, i em vaig fixar que el text del principi i el títol de la pel·li que apareix al principi els van deixar en castellà... molt malament, així no, becarios no.
 ), també la van penjar al 3alacarta amb la nova qualitat de video a 1080p. Aquesta pel·li té força subs incrustats al vídeo així que serà una mica punyetera de fer si s'agafa una altra font de vídeo, i em vaig fixar que el text del principi i el títol de la pel·li que apareix al principi els van deixar en castellà... molt malament, així no, becarios no.

), també la van penjar al 3alacarta amb la nova qualitat de video a 1080p. Aquesta pel·li té força subs incrustats al vídeo així que serà una mica punyetera de fer si s'agafa una altra font de vídeo, i em vaig fixar que el text del principi i el títol de la pel·li que apareix al principi els van deixar en castellà... molt malament, així no, becarios no.
 ), també la van penjar al 3alacarta amb la nova qualitat de video a 1080p. Aquesta pel·li té força subs incrustats al vídeo així que serà una mica punyetera de fer si s'agafa una altra font de vídeo, i em vaig fixar que el text del principi i el títol de la pel·li que apareix al principi els van deixar en castellà... molt malament, així no, becarios no.Re: [Projecte] El fotògraf de Mauthausen + Francesc Boix: Un fotògraf a l'infern
Doncs en faré un HDTVrip. Gràcies a tots tres.

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Per cert, compte amb el crop del documental, perquè els subs ocupen la part inferior...   

Es podria fer crop pels costats i a dalt, almenys així podem ampliar una mica la imatge.

Es podria fer crop pels costats i a dalt, almenys així podem ampliar una mica la imatge.
Sí ho he vist, gràcies. He retallat només les bandes laterals, perquè la careta ocupa tota l'alçada.

- 

naroatna

- Entrades: 21328
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Salut i molt de gust de llegir-te per aquí company lopere !!

Fins aviat!

Moltes gràcies!