No sé si algú recorda aquesta versió de "Hamlet" de l'any 1996, de una extensió considerable, però molt ben feta i amb grans actors. Aquí us poso el link
http://www.imdb.com/title/tt0116477/ . A TV3 fa uns quants anyets van estrenar el film integre (el de 4 hores, ja que als cinemes d'aquí es va estrenar una versió reduïda doblada al castellà de 2 hores i mitja). El treball de doblatge en català estava molt aconseguit (ja us podeu inmaginar doblar una pel·lícula de 4 hores, i a més en vers!!) i crec que estaria molt bé que estigués disponible a la web. Jo disposo de dues cintes VHS de la peli gravades de TV3, per tant l'audio en català està disponible.
Bé, si algú s'anima a fer el muntatge que sàpiga que jo disposo de l'audio en català. Hi ha una edició en dvd (evidentment no hi ha audio en català

), per tant només seria qüestió de capturar l'audio, comprimir el video i fer el muntatge. Jo no en tinc ni idea de com fer-ho, però si algú que hi tingui la mà trencada vol fer el muntatge jo li puc cedir les cintes i fins aconseguir el dvd... Bé, representa molta feina, però val la pena, la peli és molt bona, a mi em va agradar molt... i encara no havia llegit l'obra quan la vaig veure!
(Al link de la peli poseu el repartiment complet, ja que està en ordre alfabetic...Veure-ho que hi han moltes cares conegudes

)