Captura d'audios [Pel·lícules/Sèries] act: 30.12.2006

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#16

Entrada Autor: xordi » dv. des. 29, 2006 21:19

Bones Josep! E stat mirant i minteressen els audios de

Arabesca
Idili a orient Express.

E trobat dvdrips d'aquestes dos.

Les vacances de nadal... i el professor guillat ja tinc els audios per montar si necessites eliminar espai!



Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#17

Entrada Autor: xordi » ds. des. 30, 2006 1:45

Actualitzat fins dimarts :oops: espero poder-lo actualitzar aviat!


Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
Status: Desconnectat

Àudios al sac

#18

Entrada Autor: Josep M. » dg. des. 31, 2006 9:27

El cop capturada sobre TV analògica a 8 Mb/s de qualitat! ->mario1911 :D
Looney Tunes: de nou en acció capturada sobre TV analògica a 8 Mb/s de qualitat! ->mario1911 :D
Turbulències 2 capturada sobre TV analògica a 8 Mb/s de qualitat! :D

En principi jo no pensava muntar-les (potser una sí, per provar), així que si algú altre s'hi anima... Qui en vulgui l'àudio, doncs un MP :mrgreen: Li puc enviar en *.AC3 ocupant uns 150-200 MB. Si vulgués àudio i vídeo també podríem mirar com li passo (però ocupa una barbaritat!)
Si us en fa gràcia alguna en concret, potser m'atreviria a intentar-la muntar. Digueu-me quina penseu que caldria fer i ho provaré 8)
Josep M. l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 02, 2007 20:28, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

Audio el cop

#19

Entrada Autor: mario1911 » dl. gen. 01, 2007 17:02

Jo també tinc l'audio de la peli "El Cop".. intentaré fer un DVD+DVB... els proxims dies..
També tinc l'audio de "Looney Tunes de nou en acció" DVBRip.


Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
Status: Desconnectat

Àudios al sac

#20

Entrada Autor: Josep M. » dl. gen. 01, 2007 18:18

Excés d'equipatge capturada sobre TV analògica a 8 Mb/s de qualitat! :D

En principi jo no pensava muntar-la (la que estic intentant és Xarada, per provar), així que si algú altre s'hi anima... Qui en vulgui l'àudio, doncs un MP :mrgreen: Li puc enviar en *.AC3 ocupant uns 150-200 MB. Si vulgués àudio i vídeo també podríem mirar com li passo (però ocupa una barbaritat!)
Si us en fa gràcia alguna pel·li en concret de les que he posat a les llistes d'àudios capturats, potser m'atreviria a intentar-la muntar. Digueu-me quina penseu que caldria fer i ho provaré 8)
Per cert, com que ningú més no me'n demana cap de la primer llista (Possessió, Hollywood, George and the dragon, El professor guillat, Vacances de Nadal d'una boja família americana 2, El llac blau, Poli de guarderia, Els àngels de la guarda, La volta al món en 80 dies, El llibre de les estrelles, L'aprenent de bruixa, La setena onada, El vell roure, Xarada, Pressumpta innocència, Arabesque), ni tampoc me n'heu suggerit cap que us sembli interessant per muntar, passaré a esborrar-les per guanyar espai al DVD.

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#21

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 01, 2007 19:02

NOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!!
No les borris !!!

Guarda l'àudio com a mínim, per muntar mes endavant. Quan tinguem mes muntadors, o naltrus menys feina :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

mario1911
Entrades: 997
Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
Status: Desconnectat

#22

Entrada Autor: mario1911 » dl. gen. 01, 2007 19:28

CAPTURADA OK La nit del Tricicle!!


Josep M.
Entrades: 705
Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
Status: Desconnectat

Àudios al sac

#23

Entrada Autor: Josep M. » dt. gen. 02, 2007 8:19

Mistic River capturada sobre TV analògica a 8 Mb/s de qualitat! :D
Les quatre plomes capturada sobre TV analògica a 8 Mb/s de qualitat! :D

En principi jo no pensava muntar-les (potser una sí, per provar), així que si algú altre s'hi anima... Qui en vulgui l'àudio, doncs un MP :mrgreen: Li puc enviar en *.AC3 ocupant uns 150-200 MB. Si vulgués àudio i vídeo també podríem mirar com li passo (però ocupa una barbaritat!)
Si us en fa gràcia alguna en concret, potser m'atreviria a intentar-la muntar. Digueu-me quina penseu que caldria fer i ho provaré 8)

Respon