[Projecte] Mals temps per al planeta

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

[Projecte] Mals temps per al planeta

#1

Entrada Autor: Fulipopo » dg. març 22, 2015 15:28

Bona tarda!

He estat buscant la sèrie "Mals temps per al planeta" i no la he trobat. L'han fet tres cops pel C33, per això m'ha estranyat que ningú l'hagi capturar en cap de les tres ocasions. El fet és que la tinc pràcticament completa i passada a avi. Si realment ningú l'ha compartit i si us sembla que pot ser interessant, la podria afegir a la llista de TotsRucs.

Fins aviat



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Mals temps per al planeta

#2

Entrada Autor: Petiso » dg. març 22, 2015 18:32

Jo l'estic gravant, així que si et falta cap m'ho dius!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Mals temps per al planeta

#3

Entrada Autor: Fulipopo » dc. abr. 01, 2015 5:48

Hola Petiso,

Els episodis que tinc ja ripejats i llestos per compartir són:

-01- Colorado
-02- Kènia
-03- Estats Units
-05- Moçambic
-06- Tunísia
-07- La Polinèsia
-08- El Carib
-09- Filipines
-10- Madagascar
-11- La Regió PACA
-12- L'Altiplà de les Mascarenyes

És curiós, però les versions originals són sempre en francès excepte l'episodi de les Filipines, que van emetre en anglès.

Els episodis -04- Mèxic i -13- L'Índia els tinc només en català. La versió original se'm va gravar amb errors. En altres ocasions en què m'ha passat això, ho he corregit insertant "frames" extra allà on l'error de gravació els ha suprimit. Així el so queda sincronitzat, tret dels frames insertats, on es produeix un salt. Per sort la imatge no queda afectada perquè faig servir com a base el video sense errors de la versió doblada al català. Tot plegat és una mica feixuc, així que si tens els episodis de Mèxic i L'Índia sense errors, potser seria bona idea que t'encarreguessis tu. De fet, si per casualitat ja tinguessis els altres episodis processats, i de cara a mantenir la homogeneïtat del projecte, crec que també seria bona idea que et fessis càrrec de tot el projecte. Jo només vaig proposar-ho en veure que ningú se n'havia encarregat, però si ja ho estaves gravant tu, amb molt de gust et faig els honors.

Per cert, l'ordre dels episodis que he fet servir és el d'emissió (penso) al C33. Em fa l'efecte que s'han produït petites alteracions al llarg de les tres ocasiones en què ha estat emessa, però t'ho sabria dir del cert. De totes formes, a la Vikipèdia hi he trobat episodis que juraria que no han estat emessos, i a més a més, sembla que l'emissió de C33 ha anat barrejant les temporades:

http://fr.wikipedia.org/wiki/Sale_temps ... an%C3%A8te

Es pot treure en clar que han emès tota la temporada 3, 4 i 5 senceres, però de la temporada 1 no tinc cap ni em sonen, i de la temporada 2 han emès del cert el d'Estats Units, però no em sonen els de Bangladesh, La Xina i Aquitània. Els de les temporades 6, 7 i 8 no em sonen de res. Saps si és que m'he despistat? La meva intenció inicial era gravar la serie per mi mateix, per practicar, i pensava que algú ja se n'encarregava de compartir-la. Per això potser no he estat massa rigurós i això explicaria els episodis que no em sonen de res.

Apa, ja em diràs el què.

Salutacions!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Mals temps per al planeta

#4

Entrada Autor: Petiso » dc. abr. 01, 2015 14:21

Ja buscararé a veue que tinc gravat :-)
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Mals temps per al planeta

#5

Entrada Autor: Petiso » dc. abr. 01, 2015 22:48

Hola Fulipopo,

Jo intentaria seguir la numeració "oficial", que sembla ser que sigui la de la pagina de la wikipedia que has dit.

I sobre els capítols, jo tinc (apart dels que has dit):
2015-02-19_00-14-00_Super333_Mals temps per al planeta - Mèxic, un carreró sense sortida
2015-03-26_00-14-00_Super333_Mals temps per al planeta - Les Filipines. Avís de tempesta (VO en fiancés).

I pel que veig TV3 només han emès:
Mals temps per al planeta - El Colorado: un riu sota pressió
Mals temps per al planeta - Kènia en transformació
Mals temps per al planeta - Els Estats Units, un colós de peus de fang
Mals temps per al planeta - Mèxic, un carreró sense sortida
Mals temps per al planeta - Moçambic, val més prevenir que curar
Mals temps per al planeta - Tunísia, el clima al poder
Mals temps per al planeta - La Polinèsia, fins ara tot va bé
Mals temps per al planeta - El Carib, dins l'ull del cicló
Mals temps per al planeta - Les Filipines. Avís de tempesta
Mals temps per al planeta - Madagascar, el costat fosc del paradís
Mals temps per al planeta - La regió Paca ( Provença-Alps-Costa Blava ), L'altra cara del decorat
Mals temps per al planeta - L'Altiplà de les Mascarenyes, les sentinelles del clima
Mals temps per al planeta - L'índia un país sentenciat
Mals temps per al planeta - El Marroc en marxa contra el desert

Que correspondrien a:
Mals temps per al planeta -2x01- Els Estats Units, un colós de peus de fang

Mals temps per al planeta -3x01- El Carib, dins l'ull del cicló
Mals temps per al planeta -3x03- La regió Paca ( Provença-Alps-Costa Blava ), L'altra cara del decorat
Mals temps per al planeta -3x04- L'índia un país sentenciat

Mals temps per al planeta -4x01- Madagascar, el costat fosc del paradís
Mals temps per al planeta -4x02- Mèxic, un carreró sense sortida
Mals temps per al planeta -4x03- Kènia en transformació
Mals temps per al planeta -4x04- El Marroc en marxa contra el desert
Mals temps per al planeta -4x05- L'Altiplà de les Mascarenyes, les sentinelles del clima

Mals temps per al planeta -5x01- Les Filipines. Avís de tempesta
Mals temps per al planeta -5x02- La Polinèsia, fins ara tot va bé
Mals temps per al planeta -5x03- Moçambic, val més prevenir que curar
Mals temps per al planeta -5x04- El Colorado: un riu sota pressió
Mals temps per al planeta -5x05- Tunísia, el clima al poder

O sigui, temporada 4 i 5 completes, la 3 falta el del senegal, i un de la 2 .....

PD: de fet els openings, i els anys de producció corresponen amb les diferents temporades.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Fulipopo
Entrades: 146
Membre des de: dl. jul. 04, 2011 19:37
Ubicació: Sant Antoni (BCN)
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Mals temps per al planeta

#6

Entrada Autor: Fulipopo » ds. abr. 04, 2015 7:29

Hola Petiso,

M'he mirat l'episodi de Filipines, i efectivament, està en francès. Sóc un a mica soca, devia fer un copy-paste del nom d'un altre arxiu, i es va quedar com a Català-Anglès. Perdona.

A banda d'això, he pensat que, si no et fa res, seria millor que et fessis carrec del projecte. D'una banda, em falten les VO dels dos episodis de Mèxic i l'Índia. Si t'encarregues tu, tot el projecte quedarà homogeni. D'altra banda, tinc una connexió poc eficient, i a sobre no puc tenir obert l'ordinador gaire temps seguit. Gairebé sempre hi han hagut queixes per falta de disponibilitat en els arxius que he compartit. Què et sembla? Podràs encarregar-te tu?

Pel que fa a l'ordenació de les sèries, jo sempre he estat partidari de seguir la seqüència original, i no la que ha fet servir el C33, així que en això coincidim del tot.

Salutacions!

Respon