[Projecte] Ali G

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[Projecte] Ali G

#1

Entrada Autor: xordi » dt. nov. 14, 2006 12:59

Imatge
Avui comença aquesta sèrie o programa? Creieu interessant capturar-lo? Si algú pot que avisi, xq tinc q gravar exilis i jet lag tb!


Sinopsi:
"Ali G" és una sèrie d'humor protagonitzada per un jove discjòquei de hip hop que mira el món a través de la música, les drogues i la cultura de colles que veu a la televisió.

La sèrie és una producció de TalkBack Productions per a Home Box Office estrenada a HBO als Estats Units a principis del 2003. El protagonista és el britànic Sacha Baron Cohen, que es desplega en tres personatges.

A més del personatge més famós de Baron Cohen, Ali G, la sèrie presenta dos dels seus "alter ego" únics, el reporter Borat i el periodista Bruno. La sèrie nord-americana es construeix amb un format que parteix dels anteriors xous d'Ali G al Regne Unit. Entrevistes i xerrades sobre els fets més importants del dia des d'una perspectiva única amb estrelles de renom, nord-americans anònims i figures polítiques desconcertants.

Justament en l'última edició del Festival Internacional de Cinema de Sitges es va presentar un llargmetratge centrat en un dels personatges de Sacha Baron Cohen a "Ali G", "Borat".



Avatar de l’usuari

Teucre
Entrades: 15
Membre des de: dv. oct. 27, 2006 23:51
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Teucre » dt. nov. 14, 2006 17:11

Borat s'estrena aquests divendres i sembla que donarà que parlar (bé o malament)

Avatar de l’usuari

amirro
Entrades: 1756
Membre des de: dg. nov. 05, 2006 18:38
Status: Desconnectat

#3

Entrada Autor: amirro » dt. nov. 14, 2006 23:01

Al final es caturarà o no? :wink:
Es que ja la vaig sol·licitar x el fòrum de peticions, però bé no va semblar haver sigut d'"interès" general?
En fi, xordi si la capturessis t'ho agrairia moltíssim perquè serà l'única manera de seguir la sèrie...
En fi, mercès!

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: xordi » dt. nov. 14, 2006 23:36

Al final la capturarà en DeivitTustei i jo fai d captura suplent!

Respon