[Projecte] Deixa'm Viure

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14753
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

[Projecte] Deixa'm Viure

#1

Entrada Autor: r5004 » dc. maig 21, 2014 8:47

Publicaré aquest documental/pel·li. Voleu una versió HD o faig només versió SD??
esport3.cat ha escrit:Kilian Jornet inicia a Barcelona la gira de presentacions de "Deixa'm viure", la segona pel·lícula del seu projecte personal Summits of My Life. El Palau de la Música Catalana ha estat l'escenari escollit per presentar aquest film que narra una aventura èpica viscuda en cims d'arreu d'Europa. L'acte es durà a terme aquest dilluns a partir de les 22.00 amb la presència de Kilian Jornet i un grup de convidats que parlaran del projecte i dels valors que s'hi associen.

L'endemà de la seva presentació mundial, TV3 emetrà en primícia aquesta segona entrega de Jornet. "Deixa'm viure" serà projectada a les 21.55, substituint el "Sense Ficció", i un cop finalitzada s'emetrà el primer projecte d'en Kilian Jornet, "Una línia fina", presentada a Barcelona al desembre de 2012.

Kilian Jornet declarava: "Tinc moltes ganes de tornar a ser a Barcelona un any més per poder fer la primera presentació de la pel·lícula. L'any passat va tenir molt bona acollida i em venia de gust poder repetir l'experiència i compartir el segon any del projecte amb els espectadors. La pel·lícula no narra només fites esportives, sinó també la nostra manera de veure la muntanya, així que espero que els espectadors en puguin gaudir tant com nosaltres ho hem fet rodant-la."

Dirigida per Seb Montaz, "Deixa'm viure" recull durant 62 minuts els reptes que Jornet i els seus amics van afrontar durant el 2013 en muntanyes d'arreu d'Europa, amb els intents de rècord al Mont Blanc, l'Elbrús i el Cerví. Retratats d'una manera intimista i humana, "Deixa'm viure" posa en relleu un Kilian Jornet que ha de desafiar els seus propis límits per aconseguir complir un somni d'infància, seguint els passos dels pioners de l'skyrunning, esport del qual és actualment el màxim exponent.


"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Deixa'm Viure

#2

Entrada Autor: Petiso » dc. maig 21, 2014 12:00

HD també no? que hi han bones imatges !

I ja de pas HD del primer també :-p
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
r5004
Entrades: 14753
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Deixa'm Viure

#3

Entrada Autor: r5004 » dj. maig 22, 2014 18:59

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Respon