[Projecte] La zona morta

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Avatar de l’usuari

Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat
Status: Desconnectat

#16

Entrada Autor: Nava » ds. nov. 18, 2006 15:02

Crec que el més pràctic serà aprofitar els DVDs originals que en rvg té, i fer un bon muntatge en Dual. Només s'haurien d'establir una sèrie de premises bàsiques com: quan dura de mitjana cada capítol?, quin bitrate mig hauria de tenir el vídeo (jo aconsello entre 1.000 i 1.500 kbps) i quin bitrate hauria de tenir l'àudio (jo acostumo a deixar l'àudio mono a 112 kbps i l'estèreo a 128 kbps. Per cert, l'àudio català, encara que es capturi en estèreo és mono).



Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#17

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 20, 2006 18:24

Després de molta feina, ja he enllestit el capítol 1.

Al final he fet el següent.
- Canviar el framerate del vídeo a 25fps. Això es fa sense recomprimir el vídeo, per tant sense pèrdua de qualitat.
- Canviar la duració del àudio anglès per que s'ajusti a la nova durada del vídeo a 25fps. Després de varies proves, al final ha quedat clavat, i a més no es nota diferencia. L'àudio comprimit a 128 kbps, joint-stero.
- L'àudio català queda tal qual. Sense pèrdua de qualitat ni res. Comprimit a 112 kbps mono. Hi havia alguna petita transició diferent entre el vídeo DVD i l'àudio català, però ho he pogut ajustar sense cap problema ni pèrdua.

Adéu.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#18

Entrada Autor: Petiso » dl. nov. 20, 2006 20:01

El nava m'ha manipulat ..... i al final esperaré uns dies per publicar-la, mentre ell parla am el rvg sobre el tema DVD, per fer un ripeig "propi".

Adéu.
Imatge Imatge

Respon