Hola,
Despres del combat xiaolin tornan a fer aquesta serie i aprofitare per capturar-le i fer un TDTRip en dual nomes son 26 capis.
Si em doneu permis, la anire penjat a la web
Aixo esta estret de la web de tv3.cat:
Fa uns anys el cèlebre aventurer Robert Ripley va recórrer el planeta tot cercant incansablement coses estranyes, estrambòtiques i inexplicables. Avui, l'aventura continua en una sèrie de dibuixos animats completament nova.
Ara el protagonista és Michael "Rip" Ripley, nebot del famós Robert Ripley, que explorarà el món per descobrir històries curioses i artefactes rars. Juntament amb l'antiga assistent del seu oncle, la Cyril, i amb la Samantha, la documentalista investigadora, en Rip emprendrà la seva cerca interminable de l'inexplicable.
Afegiu-vos a aquest intrèpid trio en les travesses de camps infestats de vampirs a l'Europa de l'Est, en les investigacions de la tomba d'un faraó a Egipte o en l'encontre amb un llegendari guerrer japonès. Visitaran llocs insòlits, coneixeran gent ben peculiar, assistiran a proeses fantàstiques i al final de cada episodi tindreu una última sorpresa assegurada. Creu-t'ho o no!
Els misteris d'enRipley
Moderadors: xordi, Ripejadors
Re: Els misteris d'enRipley
Quin dia comença ? A quina hora ?mgomezal ha escrit:Despres del combat xiaolin tornan a fer aquesta serie i aprofitare per capturar-le i fer un TDTRip en dual nomes son 26 capis.
Per veure si es pot fer de suplent.
No es necessita permís per penjar material a TotsRucs :-pmgomezal ha escrit:Si em doneu permis, la anire penjat a la web
Adéu !

de dilluns a divendres al K3 cap alla les 12:30 mes o menys ho vaig programant al dia, aixi no se m'escapa.Petiso ha escrit:Quin dia comença ? A quina hora ?mgomezal ha escrit:Despres del combat xiaolin tornan a fer aquesta serie i aprofitare per capturar-le i fer un TDTRip en dual nomes son 26 capis.
Per veure si es pot fer de suplent.
Bones.
Al final vau penjar la serie? Perque no aconsegueixo trobar-la enlloc.
Gràcies.
Al final vau penjar la serie? Perque no aconsegueixo trobar-la enlloc.
Gràcies.