[Projecte] Salut i Peles! (Bottom) Sèrie Completa (DVDRip)

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
raulci
Entrades: 145
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 23:19
Status: Desconnectat

[Projecte] Salut i Peles! (Bottom) Sèrie Completa (DVDRip)

#1

Entrada Autor: raulci » dc. set. 19, 2007 8:16

Salut i Peles! (Bottom) (La Pareja Basura)
Imatge
Rik Mayall i Adrian Edmonson van ser els creadors i protagonistes als anys '80 de l'exitosa sèrie "Els joves".
A "Salut i Peles!" seran Richie Richard i Eddie Hitler - dos odiosos solitaris a la recerca d'amor, calés i amistats que aniran fracassant una i una altra vegada...

Ripejador: raulci

Nota 1: Després de molt temps sent usuari d'aquesta web, he decidit posar el meu granet de sorra, i col·laborar amb TotsRucs. Amb l'aprovació de Petiso, he decidit ripejar i compartir aquesta meravellosa sèrie.
Nota 2: Espero que en xordi em permeti utilitzar la seva plantilla per projectes. Gràcies xordi!
Nota 3: M'agradaria que si hi ha gent interessada, s'apuntés per saber-ho i fer la feina només si hi ha gent amb ganes de compartir!! jejeje... Moltes gràcies a tots i amunt TotsRucs!!

Fitxa Tècnica
Temporades: 3
Capítols: 6 per temporada (18 en total)
Durada: uns 30 minuts per capítol
Font: DVD
Característiques del ripeig: Dual Català/Anglès i (s'intentarà) subtítols SRT Català/Anglès
Còdec Vídeo: XviD 512x384 870 Kbps
Còdec Audio: MP3 CBR 112 Kbps Mono
Mida per capítol: 233 MB (3 per CD, els 18 amb un DVD)
Data prevista de llançament: 1 d'octubre (o abans, segons interès). S'intentarà un capítol per setmana.
raulci l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 01, 2007 15:52, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16299
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#2

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 19, 2007 19:53

Bon projecte !!!!

Pel que fa a la gent amb ganes de compartir, desprès t'explico per privat com va la cosa aquí a totsrucs :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Respon