Pàgina 1 de 1

Monstres supersans

Publicat: dj. des. 19, 2013 9:42
Autor: Ferriol
A Tv3 emetran aquesta sèrie que té bona pinta:
http://www.tv3.cat/actualitat/579220/El ... mes-petits

Algú s'anima a fer-la...? :wink:

Re: Monstres supersans

Publicat: dv. gen. 10, 2014 13:24
Autor: Ferriol
Vinga va!! Home va!!
Imatge
El canal Super3 estrena aquest dissabte la sèrie 'Monstres supersans', en què els 'muppets' de 'Barri Sèsam' transmeten al públic infantil hàbits saludables per prevenir les malalties cardiovasculars. La sèrie està promoguda pel cardiòleg català Valentí Fuster, director de l'Institut Cardiovascular de l'Hospital Mount Sinai de Nova York i director general del CNIC

Davant l'augment de l'obesitat infantil i per prevenir les malalties cardiovasculars, que són la primera causa de mort al món, el doctor Valentí Fuster, president de la Fundació SHE, va posar en marxa el projecte de la sèrie Monstres supersans. El cardiòleg Valentí Fuster és també director de l'Institut Cardiovascular de l'Hospital Mount Sinai de Nova York i director general del Centre Nacional d'Investigacions Cardiovasculars (CNIC), que s'ha convertit també en un personatge de la sèrie en forma de 'muppet'. Així, el doctor Ruster –l''alter ego de Fuster– comparteix aventures amb els coneguts personatges de 'Barri Sèsam' com l'Elmo, l'Epi, el Blai, el Coco, el Monstre de les Galetes o la Rosita.

La sèrie, formada per 26 capítols de 6 minuts, es podrà veure els dissabtes i diumenges, a partir de les 8.35, al canal Super3, que oferirà els episodis de quatre en quatre. Segons explica TVC, en cada capítol, els personatge de 'Monstres supersans' difonen "missatges educatius sobre alimentació, educació física, gestió d'emocions i funcionament del cos", i a més de treballar els hàbits saludables –tant pel que fa a l'alimentació com a l'activitat física– la producció posa èmfasi també en els espectes emocionals i socials, per tal de donar eines als espectadors perquè puguin gestionar els seus sentiments i aprenguin a resoldre conflictes i a imitar "relacions de respecte mutu".

PD: A aquesta hora em fan el Batman, si no la faria jo...

Re: Monstres supersans

Publicat: ds. gen. 11, 2014 0:27
Autor: naroatna
Programat! :D

Fins aviat!

Re: Monstres supersans

Publicat: dl. feb. 03, 2014 20:11
Autor: naroatna
Suposo que serà cosa de la vaga però aquest cap de setmana (que gairebé ja els haguéssim acabat de tenir, excepte un parell) doncs total que les meves gravacions tant la de dissabte com la de diumenge estan plenes d'estranys i continuats errors... :roll:

Fins aviat!

Re: Monstres supersans

Publicat: dt. feb. 04, 2014 0:24
Autor: Petiso
Va passar el que ja va passar fa uns mesos ..... totes les captures el dia KO, al veure la TV ja es veien les "pixelacions".

Adéu !

Re: Monstres supersans

Publicat: dt. feb. 04, 2014 15:25
Autor: r5004
A la captura del dissabte ho tinc igual que vosaltres, i diumenge no vaig pensar a programar-ho... :roll:

Re: Monstres supersans

Publicat: dt. feb. 04, 2014 21:35
Autor: naroatna
La de diumenge de fet no calia (ja els tenim) però igualment se'm va gravar i vaig constatar que hi habia els mateixos errors.

Aquest cap de setmana segons la programació serà l'inrevés, la captura que ens farà menester serà la del diumenge amb 2 dels que ens en falten, a veure si hi haurà millor sort.

Gràcies !! :wink: