[Projecte] El foraster

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21177
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

[Projecte] El foraster

#1

Entrada Autor: naroatna » dc. set. 25, 2013 23:12

El foraster

Imatge
Quim Masferrer: "Allò que es diu que tothom té una entrevista és veritat"

Quim Masferrer és "El foraster" al nou programa dels dimecres a TV3, on l'humorista recorre pobles de menys de mil habitants per conèixer la seva gent i fer-hi un monòleg a mida. Com l'han rebut? Quines històries li han explicat? On se sent foraster? Llegeix l'entrevista!
Imatge
Quim Masferrer és El Foraster, un monologuista ambulant que recorre Catalunya a la recerca del paisatge humà dels poblets de menys de mil habitants. Cada capítol, un poble diferent. I a cada poble, un repte: fer un monòleg davant de tots els veïns, un monòleg personalitzat, fet a mida de cada poble i dels seus habitants.

Quim Masferrer disposa només de 48 hores per conèixer el màxim de persones. I després reuneix tots els veïns al teatre del poble i exposa la seva visió particular del què ha descobert. Tots hi són presents, i tots poden aparèixer en qualsevol moment al monòleg. Per uns segons, poden ser el centre d'atenció de tots els veïns. El resultat: un programa d'humor on els veïns són, al mateix temps, públic i protagonistes, i amb un format que combina els moments de monòleg amb les entrevistes i recerca dels personatges.

Cada capítol de El Foraster és únic. Quim Masferrer arriba a cada poble atent a les sorpreses, sense xarxa, amb la vista i l'oïda a punt per detectar moments irrepetibles, disposat a deixar-se portar pels veïns del poble i descobrir els racons inèdits, els costums locals, els somnis particulars i sobretot el seu sentit de l'humor. El Foraster és un programa protagonitzat per un monologuista i les persones més entranyables, curioses, sàbies, divertides o peculiars de cada poblet.

Tortellà, Espolla, Benifallet, Bràfim, Els Muntells... A Catalunya hi ha prop de mil pobles, i més de la meitat tenen menys de mil habitants. El Foraster és una oportunitat per conèixer el territori i els costums de la Catalunya rural, la part més humana de la nostra gent, el caràcter dels catalans. El Foraster és un mirall de tots nosaltres, cada poble és una reproducció a escala del nostre país. I tot des d'un altre punt de vista, buscant la Catalunya més humana i més sincera.

Després de les experiències televisives amb Teatre de Guerrilla, Quim Masferrer torna a TV3 amb un format innovador. Un nou projecte que portarà al límit les seves dots com a humorista i en un territori que coneix de tota la vida: Quim Masferrer és de Sant Feliu de Buixalleu, un poble de 780 habitants. La vida de poble també és el seu hàbitat natural.

El Foraster és l'adaptació per a TV3 del format danès "Comedy on the edge", que des de fa dues temporades triomfa al canal DR1 de Dinamarca.

Com diu Quim Masferrer: "Potser no hi has estat mai, però segur que després de veure'ls, els voldràs conèixer en persona. Jo faig de caçador de poblets i ells fan d'ells. Cada poble és, en el fons, Catalunya en miniatura".

......

2013-09-25 22:31:00 (TV3) El Foraster - Cap. 1 Benifallet
......

Inici de la segona temporada anunciat: diumenge 27 d'abril a les 22:35, després del "30 minuts"...

........

Ripejador: naroatna
Suplents: Petiso , r5004 , Adrià05, ...

Moooooltes gràciessssss! :D


Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#2

Entrada Autor: Petiso » dc. set. 25, 2013 23:15

Emmmm.... cof cof ..... quines confiances :-p
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21177
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#3

Entrada Autor: naroatna » dj. set. 26, 2013 0:28

Una mica potser que sí... :oops: :mrgreen: :wink:
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#4

Entrada Autor: r5004 » dj. set. 26, 2013 9:03

naroatna ha escrit:...
Suplents: Petiso , r5004 , ...
...
Petiso ha escrit:Emmmm.... cof cof ..... quines confiances :-p
naroatna ha escrit:Una mica potser que sí... :oops: :mrgreen: :wink:
Sí, sí... però en el meu cas l'has encertat... :D
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21177
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#5

Entrada Autor: naroatna » dj. set. 26, 2013 18:03

Sou fantàstics! No sé pas què faria sense vosaltres. Gràcies guapos !! :D :D

I en suposant com ara que tinguéssiu pensat fer-la en HD per mi endavant, ja ho sabeu cap problema. :wink:
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#6

Entrada Autor: r5004 » dv. set. 27, 2013 7:49

naroatna ha escrit:...
I en suposant com ara que tinguéssiu pensat fer-la en HD per mi endavant, ja ho sabeu cap problema. :wink:
Jo ja ho tinc descartat... no ho vaig capturar en HD...
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21177
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#7

Entrada Autor: naroatna » dj. oct. 31, 2013 0:46

Al d'avui no sé pas que dimonis ha pogut passar però hi tinc un munt d'errors, a l'estil microtalls.... :(

Help!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#8

Entrada Autor: Petiso » dj. oct. 31, 2013 0:49

Jo igual ...... de fet ho he vist en directe, i pensava que era culpa del DVBviewer ........

La captura diu que no te errors, però al demuxar ...... pfffffff.

Adéu!
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#9

Entrada Autor: r5004 » dj. oct. 31, 2013 10:04

Petiso ha escrit:...
La captura diu que no te errors, però al demuxar ...... pfffffff.
...
Aquest matí he demuxat l'Apm i el Savis d'ahir, i m'he trobat amb això mateix...
Segons el log del DVbviewer, 0 errors. Al demuxar-ho amb el ProjectX (fins i tot li he esborrat l'arxiu de configuració), una pila d'errors. Molts d'aquests errors tenien el codi 24 (errorcode: 24).
Al final, com que anava justet de temps, he tirat pel dret i ho he demuxat amb el VideReDo; a falta de revisar-ne el log, semblaria que ho ha fet sense problemes.

Els de Tvc s'estan cansant de nosaltres i busquen mesures "anti-còpia"? Espero que no. :roll:
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#10

Entrada Autor: Petiso » dj. oct. 31, 2013 14:14

El que no he fet, es mirar si la captura demuxada te errors visibles o no.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#11

Entrada Autor: Petiso » dj. oct. 31, 2013 15:19

Juer quin susti. Ahir al veure que TV3 es veia malament, vaig reiniciar el el DVBviewer, i no hi ha hagut manera que funciones ..... fins que he reinicat el PC :-p
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#12

Entrada Autor: Petiso » dj. oct. 31, 2013 15:41

Unes quantes proves:

1) Demuxat amb ProjectX -> motls talls -> Inservible.

2) Demuxat amb ProjectX activant la opcio d'ignorar errors de video -> motls talls d'audio i algun de video -> Inservible.

3) Videoredo -> Sembla que es repdodueix bé.

4) Videoredo -> Demuxat OK ..... però el video te errors, menys que amb el projectX -> Desincronització de video i audio. Algun tall i salt.

5) VIdeoredo -> quick strem fix -> El video es veu bé des de el VIdeoredo

Codi: Selecciona’ls tots

Output Complete

TS Video packets:  7762543 
TS Audio packets:  374871 
TS PSI packets:  51210 
TS Null packets:  0 
TS MUX Rate (Mbps):  19.20000 
Video output frames: 74974 
Audio output frames: 124957 
Processing time (secs): 36 
Processed frames/sec: 2032.97 
Actual Video Bitrate:  3.80 Mbps 
6) Videoredo -> Demuxat el video generat pel quick strem fix -> Desincronització de video i audio. Algun tall i salt.

7) ProjectX-> Demuxat el video generat pel quick strem fix -> Molts errors.

En resum ..... aneu baixant els programes del 3alacarta :-(
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16297
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#13

Entrada Autor: Petiso » dj. oct. 31, 2013 15:44

I pel que veig, va afectar a TV3 i la resta de canals (c33, super3, etc).

Una captura de la 2 de la matinada del C33 tambè te errors.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
naroatna
Entrades: 21177
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#14

Entrada Autor: naroatna » dj. oct. 31, 2013 19:56

Moltes gràcies guapos! :wink:

Per sort sembla que el problema que fos que els va passar anit ja el tenen solucionat perquè acabo de comprovar el capítol de La Riera d'aquest migdia... i ha sortit ok! :D

Doncs precisament ahir també havia reiniciat el meu Pc després de 15 dies dia i nit, i clar de primer em vaig pensar que no fos cosa meva, a més també vaig copsar que m'hi faltaven més de 40 segons a la gravació (des de fa un temps que m'he acostumat a comparar la durada dels capítols amb la dels del 3alacarta per un si de cas, com ara que no se'm passi per alt tallar alguna publi d'aquestes ràpides) i vet aquí que me'n vaig emportar un bon espant. :shock:

Ja miraré de baixar i ripejar el 3alacarta doncs, ni que gairebé no me'n recordo de com vaig fer l'últim, però si de cas ja us demanaré ajuda. Moltes gràcies de nou! :D :wink:

Fins aviat!
Imatge

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari

r5004
Entrades: 14638
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] El foraster - 1a Temporada

#15

Entrada Autor: r5004 » dj. oct. 31, 2013 21:20

Malgrat els errors del ProjectX (l'he actualitzat a la versió 0.91.0.08, l'última 8) ), he estat mirant el Savis i l'Apm, i s'han ripejat bé. :D

Naroatna, si et falta alguna cosa, puc mirar si el Siemens s'ha vist afectat per aquest Poltergeist...
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

Respon