[Projecte] Concert per la llibertat
Moderadors: xordi, Ripejadors
[Projecte] Concert per la llibertat
Algú tenia pensat fer-lo? Si no, el faig jo.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
- Entrades: 7
- Membre des de: dt. març 30, 2010 22:48
- Status: Desconnectat
Re: [Projecte] Concert per la llibertat
Ja l'estem esperant, hehehe
Moltes gràcies!!
No podia assistir al concert i en vaig veure una part per tv3. Però és un d'aquells documents que val la pena tenir a la videoteca personal pel seu significat històric.
Moltes gràcies!!
No podia assistir al concert i en vaig veure una part per tv3. Però és un d'aquells documents que val la pena tenir a la videoteca personal pel seu significat històric.
Mmmmm, soc l'únic que se li va fer molt pesat?? El vaig ficar una estona i ....... pffffff :-p ![]() |

Algú sap exactament què va passar? L'emissió per tv3 havia d'acabar a les 00:10 i es va allargar fins les 02:10... jo estava atent i el vaig poder caçar tot però.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Ja sé que us cagareu en mi...
Després de 29 hores de codificació (són gairebé 5 hores de concert en SD i en HD), amb el test de compressibilitat al 50%, l'HD són uns 11'5 Gb i l'SD uns 7,9 Gb.
Què preferiu; ho redueixo a la meitat amb el risc de que apareguin "quadradets"? O ho publico tal com ho tinc?

Després de 29 hores de codificació (són gairebé 5 hores de concert en SD i en HD), amb el test de compressibilitat al 50%, l'HD són uns 11'5 Gb i l'SD uns 7,9 Gb.
Què preferiu; ho redueixo a la meitat amb el risc de que apareguin "quadradets"? O ho publico tal com ho tinc?

Un portàtil I3 de gamma baixa...conradtgn ha escrit:Jo ho publicaria tal qual!![]()
29 hores?Pentium III?

-
- Entrades: 52
- Membre des de: dg. set. 04, 2011 10:15
- Ubicació: Can Fanga
Sí, sí, tal com està. De fet jo no el vaig enregistrar perquè no podia fer-ho en HD i vaig pensar que algú ho pujaria amb bona qualitat.
Salut i moltes gràcies
Salut i moltes gràcies
-
- Entrades: 188
- Membre des de: ds. març 24, 2012 12:28
- Ubicació: Andorra
Buf, jo em quedo amb els 15 minuts resum condensat de Vilaweb! http://www.vilaweb.tv/cinc-hores-de-con ... nze-minuts
I una pujada paralel.la del concert en MP3? A mi m'agradaria tenir el concert així, per escoltar-lo amb calma i sense els temps morts que hi devia haber. Això si, el MP3 dividit per actuacions i cançons.
Suposo que l'àudio te'l podràs baixar de la web de Catalunya Ràdio.Brill ha escrit:I una pujada paralel.la del concert en MP3? A mi m'agradaria tenir el concert així, per escoltar-lo amb calma i sense els temps morts que hi devia haber. Això si, el MP3 dividit per actuacions i cançons.

1- Jo vaig ser-hi en viu, i el concert emès per TV3 no és íntegra (publicitat, talls del TN, etc..). Suposo que editaran un DVD i un CD.
2- Els que varen xiular el Ramoncín són uns malparits i enlloc de cervell tenen una gran tifa
. Per els que no veieu el Canal Català, programa Catalunya Opina (que aquesta temporada ja ha acavat); el Ramoncín a part de ser tot un senyor, és una de les poques persones castellanes (de Madrid, de pura cepa) que defensa la llibertat de Catalunya i el català a sang i fetge, i va dir que.. "si estigués empadronat a Catalunya i pogués votar, ho faria a favor de la independència" El fet de que s'expressés en castellà i que desitgi una España republicana no és motiu per xiular-lo. Si volem la independència amb una gran majoria ens faran falta els inmigrans i els catalans-castellanoparlans, així que aneu assimilant la idea.
Aquest es un fragment de la seva defensa del català vers els atacs cavernaris i la llei Wert...
salut,
POL
PS: Si després de veure aquest video seguiu pensant el mateix del Ramoncín, ..feu-vos-ho mirar!
2- Els que varen xiular el Ramoncín són uns malparits i enlloc de cervell tenen una gran tifa

Aquest es un fragment de la seva defensa del català vers els atacs cavernaris i la llei Wert...
salut,
POL
PS: Si després de veure aquest video seguiu pensant el mateix del Ramoncín, ..feu-vos-ho mirar!