He vist que a totsrucs.cat encara no està disponible la mítica saga d'Indiana Jones en alta definició.
Jo tinc les 4 pelis d'Indiana Jones en BluRayrip 1080p, en archius mkv (matroska) d'alta qualitat amb l'audio en anglès, i també tinc els DVD originals amb l'audio en català.
Necessitaria ajut tècnic per intentar extreure el canal de so dels DVDs i integrar-los en els arxius de BluRay. Un amic m'ha dit que no és fàcil sincronitzar el so i la imatge, però que es pot fer. Algú sap quin programa hauria de fer servir i quins passos seguir?
Gràcies per endavant.
Indiana Jones BluRay
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 2
- Membre des de: ds. juny 15, 2013 17:52
- Status: Desconnectat
Re: Indiana Jones BluRay
Hola!
Primer de tot benvingut a aquesta la nostra comunitat!!
Per fer això que dius fem servir el "Cool Edit Pro" també conegut com "Adobe auditor".
A vegades es moooooolt fàcil, a vegades un malson: depen de si tenen escenes de diferent durada, les transicions entre escenes, etc.
Aquí tens un petit manual del "Cool Edit Pro": (ni que falten imatges).
http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... ronitzacio
Un cop ajustat el audio, mkvmerge pots ajuntar els audios català amb el vídeo en anglès.
Adéu!
PD: si tens cap dubte mes, serà un paler poder-te ajudar
Primer de tot benvingut a aquesta la nostra comunitat!!
Per fer això que dius fem servir el "Cool Edit Pro" també conegut com "Adobe auditor".
A vegades es moooooolt fàcil, a vegades un malson: depen de si tenen escenes de diferent durada, les transicions entre escenes, etc.
Aquí tens un petit manual del "Cool Edit Pro": (ni que falten imatges).
http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... ronitzacio
Un cop ajustat el audio, mkvmerge pots ajuntar els audios català amb el vídeo en anglès.
Adéu!
PD: si tens cap dubte mes, serà un paler poder-te ajudar

-
Autor del tema - Entrades: 2
- Membre des de: ds. juny 15, 2013 17:52
- Status: Desconnectat
Re: Indiana Jones BluRay
Gràcies per la informació, Petiso.
De totes formes, acabo de veure per Internet que la Paramount sí va editar en BluRay (setembre 2012) un pack amb la saga d'Indiana Jones: les tres primeres pel·lícules tenen l'audio en català, però la quarta no. Com que un altre usuari de totsrucs.cat ja s'ha encarregat de fer el muntatge del "Regne de la Calavera de Cristall" (imatge del BluRay + audio català del DVD), aleshores només faltaria preguntar si algú ha aconseguit en BluRay les tres primeres pel·lícules en català ("L'arca perduda", "El temple maleït" i "L'última croada"). Jo no disposo de lector de BluRay, així que si aconseguís els discos, no els podria ripejar.
De totes formes, acabo de veure per Internet que la Paramount sí va editar en BluRay (setembre 2012) un pack amb la saga d'Indiana Jones: les tres primeres pel·lícules tenen l'audio en català, però la quarta no. Com que un altre usuari de totsrucs.cat ja s'ha encarregat de fer el muntatge del "Regne de la Calavera de Cristall" (imatge del BluRay + audio català del DVD), aleshores només faltaria preguntar si algú ha aconseguit en BluRay les tres primeres pel·lícules en català ("L'arca perduda", "El temple maleït" i "L'última croada"). Jo no disposo de lector de BluRay, així que si aconseguís els discos, no els podria ripejar.