[Projecte] Herois 720p (HD)

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
BritishSteel
Entrades: 32
Membre des de: dc. jul. 04, 2007 17:12
Status: Desconnectat

[Projecte] Herois 720p (HD)

Entrada Autor: BritishSteel » dv. jul. 06, 2007 12:54

Hola

Estic començant a muntar herois en HD, de fet tinc ja muntats els 8 primers capitols i ja tinc els audios del 9, 10 i 11 (Gràcies Xordi). No sé quin és el grau de familiarització dels usuaris de tots rucs amb l'alta definició, però per si de cas us poso un petit sampler en descàrrega directe perquè ho pogueu comprovar:

http://rapidshare.com/files/41318270/He ... E.mkv.html

Si no podeu obrir l'arxiu en el vostre PC, us exhorto a que us instal·leu o bé el VLC http://www.videolan.org/vlc/ que és un reproductor amb codecs interns, o bé el cccp que és un conjunt de codecs i reproductors http://cccp-project.net/

Amb això no només podreu veure els mkv sinó la majoria de codecs que existeixen.

Tornant al projecte, dir que quan tingui la sèrie muntada al complet la posaré a la vostra disposició a l'emule, ja que de moment estic enfeinat muntant força coses i necessito tenir engegat el torrent únicament.

Fins aviat

British.

PD: Ja direu que us sembla el vídeo.

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dv. jul. 06, 2007 13:10

L'he vist i déu ni do com millora la qualitat del video. TV d'HD més barates ja!!!!

Si vols per ajudar a compartir millor pots passar-me/nos els arxius via ftp i ajudem amb més fonts completes des de bon principi.

Gràcies per la feina!

Autor del tema
BritishSteel

Entrada Autor: BritishSteel » dv. jul. 06, 2007 13:17

I això és 720p amb un bitrate no massa alt, quan veus una pelicula 1080p (1920x1080) amb un bitrate elevat després veus borrosos els divx pràcticament.

Ok doncs, per quan ho tingui em sembla bona idea lo del ftp.

alovse
Site Admin
Site Admin
Entrades: 1036
Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: alovse » dv. jul. 06, 2007 13:54

Hola!

Ei, es veu molt bé!

Un parell de preguntes:

És imprescindible que estiguin en el contenidor mkv?
Per què no aprofites el contenidor mkv i hi poses els subtítols?
Podries deixar una pista en anglès (i si pot ser posar els subtítols)?

Gràcies
Albert

Autor del tema
BritishSteel

Entrada Autor: BritishSteel » dv. jul. 06, 2007 14:40

alovse ha escrit: És imprescindible que estiguin en el contenidor mkv?
Pràcticament si. És el més complet dels 3 que hi ha (avi, wmv i mkv) de fet el 90 molts per cent dels muntatges en HD es fan en mkv i està cridat a ser el futur en quant a contenidors.
Per què no aprofites el contenidor mkv i hi poses els subtítols?
Jo no els tinc fets, però com que veig que en el topic d'herois n'heu anat posant o això mha semblat els podria adaptar i embedir-los. Tot és posar-s'hi.
Podries deixar una pista en anglès (i si pot ser posar els subtítols)?

Gràcies
Cap problema, ja posaré la pista en anglès, la qual, a més està en 5.1

Com es va complicant la cosa...si ara muntar ja era cosa d'hora i quart ara no baixarà de 2 i escaig xD

PD: Si no posava la pista en anglès fins ara era perquè així em cabien 4 episodis per dvd enlloc de 3

alovse
Site Admin
Site Admin
Entrades: 1036
Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: alovse » dv. jul. 06, 2007 14:54

BritishSteel ha escrit:Jo no els tinc fets, però com que veig que en el topic d'herois n'heu anat posant o això mha semblat els podria adaptar i embedir-los. Tot és posar-s'hi.
Sí, em referia a aquests. Per què els hauries d'adaptar? Has de retocar molt l'audio?
BritishSteel ha escrit:Com es va complicant la cosa...si ara muntar ja era cosa d'hora i quart ara no baixarà de 2 i escaig xD

PD: Si no posava la pista en anglès fins ara era perquè així em cabien 4 episodis per dvd enlloc de 3
Si és molta feina no pateixis, tampoc és imprescindible. No sé quin programa fas servir, però el mkvtoolnix va molt bé, només cal que posis els audios, video, i subtítols, i ell ho fa tot (sempre suposant que tot està sincronitzat...)

Bé, que vagi bé, i moltes gràcies!!!
Albert

Autor del tema
BritishSteel

Entrada Autor: BritishSteel » dv. jul. 06, 2007 17:59

alovse ha escrit:
BritishSteel ha escrit:Jo no els tinc fets, però com que veig que en el topic d'herois n'heu anat posant o això mha semblat els podria adaptar i embedir-los. Tot és posar-s'hi.
Sí, em referia a aquests. Per què els hauries d'adaptar? Has de retocar molt l'audio?
BritishSteel ha escrit:Com es va complicant la cosa...si ara muntar ja era cosa d'hora i quart ara no baixarà de 2 i escaig xD

Si és molta feina no pateixis, tampoc és imprescindible. No sé quin programa fas servir, però el mkvtoolnix va molt bé, només cal que posis els audios, video, i subtítols, i ell ho fa tot (sempre suposant que tot està sincronitzat...)

Bé, que vagi bé, i moltes gràcies!!!
Sisi faig servir el mkvmerge de mkvtoolnix, el problema és que s'han de fer entre 7 i 9 talls per capitol, degut a la enorme quantitat d'anuncis que fan els americans, així que suposo que hauria de canviar força coses, però vaja, és el que hi ha xD

Respon