Pàgina 1 de 2
[Projecte] Majoria Absoluta TDTrip
Publicat: dl. jul. 02, 2007 12:58
Autor: xordi
Majoria Absoluta TDTrip
Capturadors: xordi, Petiso.
Gràcies a l'avís de la juliette, podem veure que a partir del 16 de juliol faran cada tarda després del TN migdia aquesta sèrie d'humor!
Jo m'apunto a capturar-la i penjar-la, encara que si algú vol ajudar a repartir la feina serà d'agraïr, ja que són uns quants episodis (si els fan tots 66).
"Majoria absoluta" és una sèrie original de Joaquim Oristrell protagonitzada per Emma Vilarasau i Jordi Bosch, que explica, en clau d'humor, la història d'una família nombrosa al segle XXI.
El punt d'arrencada
La història comença quan l'Eduard, un director d'orquestra internacional i pare de set fills, i la Judith, agent d'una agència immobiliària, es troben. Ell, viudo, decideix instal·lar-se a Barcelona, comprar una casa i reunir-hi els set fills dispersos per diverses ciutats; en definitiva, tenir una família estable. La cosa es complica quan l'Eduard s'enamora de la Judith, la noia de l'agència que li ven la casa i decideixen viure junts.
La segona temporada
A la segona temporada de la sèrie, la família, ja de per si, nombrosa, s'incrementa amb dos membres més: el Kòstia (Mario Fernández), un nen rus d'origen cubà que adopten la Marta i el Felip -assistenta i ajudant de cambra, respectivament-, i l'Octavi (Nil Garcia), el petit de la casa.
La tercera temporada
La família dels Anglada torna encara més nombrosa i amb nous capítols, que inclouen actors convidats, com Jordi Dauder, Amparo Moreno i Àlex Casanovas.
Els Anglada viuen més aventures personals i col·lectives derivades, moltes, de la no sempre fàcil convivència de tantes persones de diferents generacions i amb interessos oposats, i sobretot quan la família creix.
Fitxa tècnica:
Temporades: 4.
Nº capítols: 66.
Duració: 40-50 mins.
Pes en mb: 500 mb.
Font video / audio: TDT (TV3).
Códec video: XviD 1.1
Framerate: 25.00 fps.
Bitrate: 1250 kbps
Format: 4:3.
Códec audio: MP3
Bitrate: 128 kbps.
Publicat: dl. jul. 02, 2007 13:02
Autor: Petiso
Afegeix-me com a capturador !
Adéu !
Publicat: dg. jul. 15, 2007 23:03
Autor: Petiso
Recordo a tothom que demà comença aquesta serie !!!
Estaria be tenir algun capturador suplent mes .....
Adéu !
Publicat: dg. jul. 15, 2007 23:10
Autor: arakelov
Com és més o menys la mateixa hora que feien El cor de la ciutat, no tinc problema a gravar-ho. Això sí, sisplau, quan tingueu ripejat l'episodi corresponent, encara que no el pengeu immediatament, aviseu que està ok per poder esborrar la captura.
Salut!
Publicat: dg. jul. 15, 2007 23:15
Autor: Petiso
Okis, així farem

Gacies guapu !
Adéu!
Publicat: dl. jul. 16, 2007 0:36
Autor: arakelov
Oigh!

Publicat: dl. jul. 16, 2007 17:14
Autor: Petiso
Capítol 01: L'equador OK
La Judit i l'Eduard s'han instal·lat a casa amb els nanos, en Felip, l'ajudant de cambra, i la Marta, que no sap què fer amb la seva vida. La convivència continua sent un campi qui pugui en què tothom es pensa que viu al Ritz, però ningú no col·labora. Per acabar-ho d'adobar apareix un setè fill sorpresa que ha arribat de l'altra banda de l'Atlàntic.
Capturat OK .... fent proves de compressió ....
Adéu !
Publicat: dl. jul. 16, 2007 18:40
Autor: Txus
Sempre deixen sense emetre el pilot, no?
Publicat: dl. jul. 16, 2007 18:48
Autor: Petiso
El pilot està ripejat de fa temps

..... el pots trobar
aquí.
Adéu !
Publicat: dl. jul. 16, 2007 18:58
Autor: Txus
Petiso ha escrit:El pilot està ripejat de fa temps

..... el pots trobar
aquí.
Adéu !
Que ruc que sóc

Igualment, trobo que TV3 hauria d'emetre primer el pilot abans de la sèrie. Sempre la programen sense el pilot...
Publicat: dl. jul. 16, 2007 19:05
Autor: Petiso
Suposo que al ser format pel·lícula el pilot, doncs els desquadra tot si el fan com a capítol.
Adéu !
Publicat: dl. jul. 16, 2007 22:25
Autor: Petiso
Aquestes son les característiques que he fet servir pel primer capítol, així els fem tots iguals:
Mida: 350 megues
Vídeo: 640x476 (ni que pot variar depenen del crop ....).
Àudio: 96 kbps, mp3 CBR MONO (-m m -a -b 96 -p)
Filtres: Little.
Deinterlase: FieldDeinterlace.
Resize: Lancros.
Adéu !
Re: [Projecte] Majoria Absoluta TDTrip
Publicat: ds. jul. 11, 2009 13:17
Autor: Petiso
Doncs el dia 20, tornen a fer majoria absoluta ..... a veure si ara la fan tota i la podem capturar !!
Amb els 8 que tenim fets, que fem ???? Els recapturem i republiquem? Sembla que tinguin molt poques fonts.
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=2&t=1305
Capturadors: Petiso, ......, .....
Suplents: ......
Adéu !
Re: [Projecte] Majoria Absoluta TDTrip
Publicat: ds. jul. 11, 2009 17:37
Autor: arakelov
Miraré de fer de suplent.
Salut!
Re: [Projecte] Majoria Absoluta TDTrip
Publicat: dl. set. 07, 2009 10:37
Autor: Petiso
Avui ja han deixat de fer Majoria Absoluta !!
Ara toca ficar-se al dia
