[Projecte] Bola de Drac GT

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa
Status: Desconnectat

[Projecte] Bola de Drac GT

Entrada Autor: shinnosuke » dj. set. 13, 2012 21:41

Capturaré la sèrie Bola de Drac GT amb els seus respectius subtítols àudio descripció i versió original, si tot va bé aniré afegint mica en mica els capítols, ja que la matinada de divendres a dissabte i de diumenge, repeteixen els capítols seguits i sé com fer el muntatge sense perdre sobre tot l'àudio descripció tot i que pot quedar una mica tocat ja que he de fer proves i fins divendres que no repeteixin els capítols no sabré com quedarà muntat.

Com dic aniré afegint de seguida que vagi acabant i aniré publicant ja que serà una de les últimes coses que hauré gravat del canal 3XL que ens el maten de molt mala manera.....

Salut!
PD: Si algú em vol fer de suplent endavant, que es posi en contacte amb mi i en parlem ja que vull fer-ho de la manera més bé possible.

Autor del tema
shinnosuke

Re: [Projecte] Bola de Drac GT

Entrada Autor: shinnosuke » dj. set. 13, 2012 21:41

Reservat

Sergi_elcor
Entrades: 179
Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Sergi_elcor » dc. oct. 24, 2012 17:17

Shinnosuke, hi ha algun tipus de novetat/notícia sobre aquest projecte?

Merci i una salutació!

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dc. oct. 24, 2012 17:46

Sergi_elcor ha escrit:Shinnosuke, hi ha algun tipus de novetat/notícia sobre aquest projecte?

Merci i una salutació!
Hola.

Si que hi ha novetats, estic revisant els capítols i sembla ser que hi ha un capítol que hi ha un error a la captura he de mirar si al gravador el tinc com a reserva i si no hauré d'esperar que el tornin a fer de nou que segurament el tornin a repetir i publicar el capítol que falta.
Prefereixo tindre'ls tots gravats i un cop els tingui obro el fil amb els vincles per compartir-los.
Aquesta setmana el 28 octubre ja acaba el GT per dilluns començaré a publicar-los tots els que pugui per què els puguis tenir.
De mentres, publicaré els 10 primers capítols que aquests els tinc bé per què comencis a tindre alguna cosa.
Quan estigui tot revisat et dic alguna cosa.

Gràcies!

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dc. oct. 24, 2012 19:55

Recorda que els he anat gravant també .....
Imatge Imatge

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » ds. gen. 12, 2013 2:57

Comunico que de seguida que pugui, començaré a publicar els capítols de Bola de Drac GT.
Sergi_elcor, si continues volent els capítols de Bola de Drac GT, m'ho dius, i de seguida que pugui, començaré a publicar una tongada de capítols, mirant que sigui ja amb els subtítols, he de mirar que els tingui tots ja que no recordava que havia obert aquest projecte i encara mantinc algunes captures originals, he de mirar tot però sé que tinc alguns capítols ja ripejats.
Quan pugui publico uns quans capítols, aixi faig neteja del gravador que està tot plè de gravacions.......
Salut!!!

Sergi_elcor
Entrades: 179
Membre des de: dc. des. 19, 2007 15:55
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: Sergi_elcor » dl. gen. 14, 2013 23:36

Hola shinnosuke!

Moltes gràcies per oferir els capítols, tot un detall :)

D'interessar-me, si que m'interessarien. Però clar, el fet de que començis el projecte del que ja vas gravar, si et suposés molta feina no acceptaria que ho fessis, que amb el que has tingut amb el Cor i Estil9, ja n'has tingut prou.

Així que ho deixo segons el teu criteri.

Merci un cop més!

sergihese
Entrades: 8
Membre des de: ds. gen. 19, 2013 11:23

Entrada Autor: sergihese » dl. gen. 28, 2013 21:25

Hola, soc nou per aquí. Estava mirant per l'emule i sembla ser que ja hi està, pero no en bona qualitat.
Si la graves i la comparteixes amb nosaltres, seria amb hd o semblant? Mes o menys com la DBZ Kai que hi ha en aquest forum?
Perque si ha d'ocupar 250mb per arxiu mes o menys, crec que no fa falta que ho fagis.
Si necessiteu fonts aviseume!
Series que tinc.
Series que estic descarregant.

Castle (T1-T5) DUAL CAS/ANG (HD-720p)
KMM (T1-T2)
Plats Bruts (T1-T6)
Bola de Drac Z Kai (HD) (Fins al capítol 5)
Yu Yu Hakusho (Fins al capitol 10)

Respon