Pos eso.
Us aviso que...
Estil9 TV faràn el Cor de la Ciutat properament.
He vist que no hi han les primeres temporades.
Seria molt aconsellable capturar la sèrie totes les temporades, sé que conté un munt de capítols, si no recordo malament són 1906 capítols.... o menys.
NO us asseguro res de que pugui gravar la sèrie ja que no tinc HDD per poguer ripejar i publicar..
Si algú la pot fer doncs millor, estaré atent a la data de l'estrena.
Salut!
[Projecte] El Cor de la Ciutat a Estil9 Televisió
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
- Status: Desconnectat
-
Re: [Projecte] El Cor de la Ciutat a Estil9 Televisió
Doncs aviso que a data d'avuí encara no sé quan estrenen El Cor de la Ciutat a Estil9 Televisió.
En el moment que ja sapigui la data de l'estrena de la sèrie, us ho dic per saber qui serà de suplent de la sèrie.
Gràcies i salut!
En el moment que ja sapigui la data de l'estrena de la sèrie, us ho dic per saber qui serà de suplent de la sèrie.
Gràcies i salut!
-
Re: [Projecte] El Cor de la Ciutat a Estil9 Televisió
Us aviso que a partir del 4 d'octubre ( ahir ) va començar el COR DE LA CIUTAT al canal ESTIL 9.
Avuí repeteixen el capítol 1 a les 12h i a les 16:30 i crec penso que a partir de dilluns, ja faràn dos capítols diaris, i els caps de setmana també tornen a repetir els capítols entre setmana, que no sé com ho tindràn plannificat.
Jo els començaré a capturar tots els que pugui, si algú em vol donar un cop de mà entre els dos anirem ripejant els capítols, que no consta les primeres temporades i estaria bé capturar-los.
Ja direu alguna cosa.
Salut!
Avuí repeteixen el capítol 1 a les 12h i a les 16:30 i crec penso que a partir de dilluns, ja faràn dos capítols diaris, i els caps de setmana també tornen a repetir els capítols entre setmana, que no sé com ho tindràn plannificat.
Jo els començaré a capturar tots els que pugui, si algú em vol donar un cop de mà entre els dos anirem ripejant els capítols, que no consta les primeres temporades i estaria bé capturar-los.
Ja direu alguna cosa.
Salut!