per fi! Star Wars en català i remasteritzat.

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
claudieta81
Entrades: 87
Membre des de: dt. feb. 28, 2012 15:31
Ubicació: Ribera Alta.
Status: Desconnectat

per fi! Star Wars en català i remasteritzat.

Entrada Autor: claudieta81 » dv. març 16, 2012 18:54

Doncs això, ACIDTOTAL i jo hem estat parlant i 'al haver aconseguit tots els audios existens en català epidodis: II, III, IV, V i VI (l'episodi 1 no s'ha doblat) anem a dur endavant el projecte.

Això finalment (no cadasquna però si en general) va a ser Bluray + HDTV + DVD + VHS + DVB.. (crec que no em deixo res..) la resolució final serà 1280 x 544, (720p) res de m-1080p, HD ready 720p de qualitat, ja hi havia algun ripeig abans en HD circulant per dd, pero l'audio era un desastre i l edició una mica xungui, agafant audios d'aqui, extaient-ne d'allà, li he passat 3 filtres als audios vhs no son el millor què podriem tobar, però podrem escoltar-les clarament i sense sorolls molestos, be jo vaig a fer tot el que estigui en les meves mans això de segur :wink:

La col.lecció començarà d'aqui a no massa amb l'episodi 4 una nova esperança.. per altra banda si algú s'ofereix per a fer la versió BDrip SD .avi sobre aquest 'HD una vegada estigui seria molt benvingut / benvinguda , ja que jo n'estic una miqueta saturadissima, tant de projectes com d'ample de banda, això no ho hem parlat l'ACIDTOTAL i jo.. s'ofereix algú?

i que la força us acompanyi..

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Re: per fi! Star Wars en català i remasteritzat.

Entrada Autor: Petiso » dv. març 16, 2012 19:07

Uou, felicitats i endavant !!
Imatge Imatge

ACIDTOTAL
Entrades: 251
Membre des de: dc. maig 25, 2011 21:46
Ubicació: Mollerussa
Contacta:

Re: per fi! Star Wars en català i remasteritzat.

Entrada Autor: ACIDTOTAL » ds. març 17, 2012 0:41

Ja me'n ocupuparé jo mateix de les versions SD
Imatge

Respon