PARTIT MADRID - BARÇA 2 DE MAIG DEL 2009

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

ernestt
Entrades: 114
Membre des de: dg. març 25, 2007 3:28
Status: Desconnectat

Re: Projecte DVD Madrid-Barça en procéss ,

Entrada Autor: ernestt » dc. maig 06, 2009 12:51

shinnosuke ha escrit:Són les 3:02hores de la matinada com veieu m'estic barallant amb el programa provant tallant audio , anant provant fins que cuadri més o menys l'àudio de la ràdio amb el video i per ara tinc COM RÀDIO i CAT RÀDIO OK , falta RAC1 , estic pasant el projecte ja a DVD per veure com ha quedat si hi ha o no alguna errada , i nomès ara faltarà l'àudio de RAC1 i ja estarà la feina feta ,

necessito la vostre col.laboració vull posar fotos de fons imatges del clàssic , un bons fons quedaria molt bé , i no cal que ho digui , de fons d'àudio posaré l'himne del barça com no
aviat tindreu l'esperat ansiós DVD em queda molt poc !!!

Marxo a dormir , i demà continuo fent la feina

SALUT I FORÇA BARÇA !!!!!!!
Tiu ets un crack, hauràs de cobrar un plus de nocturnitat!!! :lol: Tinc moltes ganes de veure com avabat aquesta gran feina!

Cris-Tgn
Entrades: 20
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 18:32
Ubicació: Tarragona

Re: PARTIT MADRID - BARÇA 2 DE MAIG DEL 2009

Entrada Autor: Cris-Tgn » dc. maig 06, 2009 13:58

Moltes Gracies per tot lo que feu...

Esperant els resultats :wink:

Pol NRG
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 1:02
Ubicació: Arc de Triomf

Entrada Autor: Pol NRG » dc. maig 06, 2009 16:42

..la narració de'n Puyal, ..titititititititititi henry!

http://www.youtube.com/watch?v=B1zzuE_o ... re=related

..però què gran ets Puyal! el Barça és poesia sobre el camp i tú al micròfon :wink:
...

Autor del tema
shinnosuke
Entrades: 1635
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: shinnosuke » dj. maig 07, 2009 16:19

Ja he acabat el projecte , i he tingut feina en que cuadri tot , m'ha costat per que és el primer cop que faig un montatge d'aquests tipus , però ja està acabat.

MIDA: 4,24GB 4,24 GB (4.559.994.880 bytes)

ÀUDIOS: CATALUNYA RÀDIO , COM RÀDIO , RAC 1 , BARÇA TV
4:3: NO
16:9 SÍ
ESCENES DELS 8 GOLS MARCATS AL BERNABÉU
Só de fons del himne del Barça al menú de seleccións nomès hi ha una durada de uns 20 segons es per defecte del programa he estat mirant si podia allargar-ho però no he pogut.
SONS: CATALUNYA RÀDIO I RAC 1 : ESTÈREO
COM RÀDIO: MONO

NOTA: La imatge real es 4:3 però amb aquest programa puc fer que es vegi 16:9 i així ho he fet.
NOTA: El menú de selecció d' àudio nomès hi apareix 3 pistes , es per defecte del programa però realment al DVD apareix les 4 pistes d' àudio , podreu veure que la pista 4 és dels locutors de BARÇA TV , menys important i que està amagat però existeix fisicament, i l' ordre es el que apareix a les característiques del DVD
CATALUNYA RÀDIO , COM RÀDIO , RAC 1
així apareix el menú d'àudio ,

CONFIRMAT
DVD MADRID-BARÇA
shinnosuke l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 08, 2009 0:01, en total s’ha editat 4 vegades.

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dj. maig 07, 2009 16:31

shinnosuke ha escrit:NOTA: La imatge real es 4:3 però amb aquest programa puc fer que es vegi 16:9 i així ho he fet.
I el motiu ?

I com transforma la imatge ... retallant per dalt i per baix i axatant la imatge ??

No es millro deixar-ho en 4:3 ?? I si algú te una tele panoràmica, i vol tallar i deformar la imatge, ja s'ho farà, que totes les teles porten aquest botó que NO haurien de tindre.

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dj. maig 07, 2009 16:53

No he tallat res , el programa el que fa es allargar i modificar la imatge sense tallar res , tinc una tele 4:3 de tubu panoràmic i es veu perfecte sense problemes , el mateix DVD del manual del aparell pots fer que es vegi 16:9 ó 4:3

Si un cas Petiso , baixa,t tú primer el DVD del superuc , analitza-ho i ja em dràs , jo t'asseguro que es veu sense problemes ja que es veu una previsualització de com queda tot plegat.

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dj. maig 07, 2009 17:32

shinnosuke ha escrit:tinc una tele 4:3 de tubu panoràmic...
En què quedem. Tens una tele 4/3 o tens una tele panoràmica?

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dj. maig 07, 2009 17:43

És una tele de tubu normal 4:3 , tornaré a fer el projecte amb 16:9 , si es veu entrallaçat , quan hi ha moviment , les linies del camp , es veu com linies horitzontals , faré proves , avuí no passo i tindreu el projecte

DISCULPEU LES MOLÈSTIES
sé que ja teníu ganes de tindre el DVD però estic fent millores.

spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny

Entrada Autor: spk2010 » dj. maig 07, 2009 17:58

Referent a l'entrellaçat, no ho entenc, ja que un dvd entrellaçat es veu be en una tele. De fet suposo que no has tocat res, el mateix stream que has capturat del BarçaTV no s'ha de recomprimir per a fer l'autoria del DVD.

I el tema 4:3/16:9, la resolucio del video sempre sera la mateixa dintre del DVD, el que canvia es la forma de mostrar-ho, però d'aixo s'en encarrega el nostre reproductor de DVD. Si l'ha emes en 4:3, donc a l'autoria poses 4:3 i es veura bé en tots els televisors.

Adéu!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Autor del tema
shinnosuke

Entrada Autor: shinnosuke » dj. maig 07, 2009 18:04

el video real es 4:3 , jo ho he `posat a 16:9 , ja que modificant aquests dos punts , veig com s'estira la imatge o s'encongeix ,
ho he gravat a un DVD amb 16:9 , sense tocar res , i la imatge es veu directament en 16:9 , si jo poso a les opcions de la imatge a 4:3 es veu perfecte , i no es veu aquestes linies horitzontals un pèl gruixudetes sobre tot a les marques del camp les linies blanques es nota molt i alguns moviments bruscus com els gols o quan la càmera es mou , , i si està en 16:9 es veu tot el que he dit , provaré a una tele 16:9 LCD a veure com es veu

ja estic modificant altre cop el projecte , sé que m0'estic complicant massa la vida però vull que quedi lo més perfecte possible , aquesta nit tornaré a habilitar l'enllaç i el puju al servidor superuc.

alovse
Site Admin
Site Admin
Entrades: 1036
Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: alovse » dj. maig 07, 2009 18:08

I si el deixes en 4:3?
Albert

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dj. maig 07, 2009 18:16

A veure, segueixo sense entendre el per que ho passes a 16:9.

Si captures de TDT, ja tens un mpg compatible amb DVD. No cal recomprimir, ni passar desentrellaçar ni res.

El problema, es que si canvies el format, al estar el vídeo d'origen entrellaçat, es quan se't veu així amb les ratlles.

En resum, pot quedar pitjor que un avi ben fet i ben comprimit !!!

Així, que abans de continuar, assegura't del que fas i que ho fas be, per que no quedi una xapuça. A mes, 4 gigues es molt, per que després estigui malament.

Adéu !
Imatge Imatge

spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny

Entrada Autor: spk2010 » dj. maig 07, 2009 19:15

A veure, jo per a les autories de DVD he fet servir sempre el DVD Lab Pro (el de l'enllaç es la v2, jo faig servir la 1, però per a l'autoria es el mateix. No cal recomprimir res del video, i en quant a l'àudio ha de ser PCM, AC3 o MPEG. Quina opcio has escollit? Depenent d'aixo et canviara el tamany final del DVD.

els menus els pots fer com vulguis, animats, estatics i poden ser 4:3 o 16:19 independentment del video, o be pots fer tots els menus en 16:9 i tambe en 4:3 i el reproductor escull quins posar.

Pots crear també un menu de seleccio d'audio, es a dir que esculls amb quin audio vols que comenci la reproducció. Per exemple, apretes damunt de CatRadio o de Rac1 i ja comença la reproduccio amb l'àudio que has escollit.

si vols l'hi pots donar una ullada.
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Kaku
Entrades: 1034
Membre des de: dc. des. 24, 2008 20:14

Entrada Autor: Kaku » dj. maig 07, 2009 20:10

Aprofito el post per dir, que aquest dissabte el diari Público, donarà el DVD del partit madrid-barça.
No crec que porti l'audio en català, tot i que potser la imatge podria ser més bona.

Ho podeu veure aquí: http://www.publico.es/promociones/
Imatge

Dende
Entrades: 261
Membre des de: dl. abr. 30, 2007 16:46

Entrada Autor: Dende » dj. maig 07, 2009 21:49

Quan pugui no us preocupeu q faré un DVD de primera, ja veureu. Ja tinc experiència en aquest camp.

Salut!
Imatge

Respon