A mi l'EPG m'ho ha programat amb tres fragments

Tinc be: presentacio, entrevista, documental fins a l'anunci de la F1, despres em falten uns 15 minuts, i tinc fins al final
Moderadors: xordi, Ripejadors
Messi, et va bé fer-lo tu?spk2010 ha escrit:...i el de la setmana pasada, doncs si, si us plau el pot fer algun suplent?
Ho fem tot junt, la presentació i el documental en un sol arxiu. Has d'estar atent amb els àudios, a vegades hi ha català+vo i a vegades només català. I també has de vigilar amb el format de la imatge (16/9 o 4/3), ja que si el documental el fan a 16/9 real la presentació la fan també en 16/9 real... ara bé, si el documental el fan en 4/3, la presentació la fan en 16/9 amb franges negres. (En aquest últim cas el crop el fem en el documental, deixant les franges negres a la presentació).Messi20 ha escrit:Jo el del crac del 29 en principi el tinc complert, però nosé com l'he de ripejar, com ho feu? Presentació separada? O tot junt amb un mateix arxiu?
a10!
jo t'he entes a la perfecció....r5004 ha escrit:Em sembla que m'he embolicat una mica... algú m'ha entès?
Ja ha sortit del forn i l'estic pujant al SR, però abans de publicar-lo el vull mirar... que aquest em sembla interessant, i així de passada tindrà un control de qualitat exhaustiu.spk2010 ha escrit:jo t'he entes a la perfecció....per cert, el d'ahir tot bé?
Aviam, vaig una mica perdut. Ho tinc tot demuxat i ja no recordo si hi havia anuncis pel mig o no. Us dic el que tinc des del principi i vosaltres ja sabreu si és tot o falta algo:Messi20 ha escrit:Doncs parlant amb spk2010, hem vist que ami també em falta un troç... em falta el troç del principila intro, jo tinc després del anuncis, osigui la entrevista i el documental. Arakelov com ho tens? Ho tens tot? Sinó doncs farem un "empalme"
![]()
Com vulgueu, si els documentals no segueixen cap ordre cronològic es pot deixar així.spk2010 ha escrit:Que fem, ho deixem aixì i anomenem 1x11 el del crac? o cambiem TOTS el nom del 1x10 per a 1x11? (jo ho deixaria tal i com ho tenim)