repartiment de pelis del mes de novembre
Moderadors: xordi, Ripejadors
Re: repartiment de pelis del mes de novembre
fins que surti kung-fu panda i doraemon descansare una mica,que 4 o 5 pelis en 2 dies....
la de doraemon es la fare conjuntament per a TR i animelliure,amb els dos tags,mirare de fer un molt bon ripeig i expremer el codec al maxim
la de doraemon es la fare conjuntament per a TR i animelliure,amb els dos tags,mirare de fer un molt bon ripeig i expremer el codec al maxim
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Em sembla que la de Pretexts (que ha sortit a la venda) la podré fer.
Dilluns m'hi poso.
Oli
Dilluns m'hi poso.
Oli

aixo es increible,vaig a tornar la peli d'elegy al videoclú i resulta que em trobo amb no menys de 4 pelis mes amb audio català i que no estan fetes,no se si riure o plorar
no cal dir que el descans s'ha anat a fer punyetes
codificant lluny d'ella
P.D aquest videoclub es un chollo,hi han pelis per un tubu i a sobre dimecres i dijous pots agafar 2 per el preu d'una,i a sobre t'ho deixa tenir 2 dies en comptes d'un

no cal dir que el descans s'ha anat a fer punyetes

codificant lluny d'ella
P.D aquest videoclub es un chollo,hi han pelis per un tubu i a sobre dimecres i dijous pots agafar 2 per el preu d'una,i a sobre t'ho deixa tenir 2 dies en comptes d'un
-
- Entrades: 3515
- Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
- Ubicació: Baix Montseny
uf, es lo que te el ser de poble ricaxis ha escrit:P.D aquest videoclub es un chollo,hi han pelis per un tubu i a sobre dimecres i dijous pots agafar 2 per el preu d'una,i a sobre t'ho deixa tenir 2 dies en comptes d'un

[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]
que petit que es el mon,l'altre dia parlant amb el amo del videoclub resulta que es amic intim del meu cunyat i la seva familia i la de la meva dona es coneixen de tota la vida ja que son del mateix barrispk2010 ha escrit:uf, es lo que te el ser de poble ricaxis ha escrit:P.D aquest videoclub es un chollo,hi han pelis per un tubu i a sobre dimecres i dijous pots agafar 2 per el preu d'una,i a sobre t'ho deixa tenir 2 dies en comptes d'un

en aquell videoclub em va dir que te uns 1300 titols,si a algu se l'acudeix pelis que no estiguin fetas que m'ho digui i mirare a veure si la trobo,tambe he vist uns quants blue-ray com species,el regne del cel i altres que no recordo
i tambe dema (si puc i me'n recordo) anire a altre videoclub que encara es mes gran a veure que trobo
-
En aquest moment estic fent "Pretextos", de Sílvia Munt. Demà quedarà publicada.
Oli
Oli

jo dema penjare el nen de fang en català-castellà,pero el que vull saber es si faig els subs en català o no cal ja que porta audio castellà
doncs la veritat es que no se si posar-hos,son 4 lineas i l'arxiu es de 1 KB nomesPetiso ha escrit:Si, sempre que sigui possible subs :-p
Adéu !

-
Llavors estàs parlant dels subs forçats, segur!!! Posa'ls i veurem què són.axis ha escrit:doncs la veritat es que no se si posar-hos,son 4 lineas i l'arxiu es de 1 KB nomes
es curios,pero surt en petiso en una d'aquestas lineasOliana ha escrit:Llavors estàs parlant dels subs forçats, segur!!! Posa'ls i veurem què són.axis ha escrit:doncs la veritat es que no se si posar-hos,son 4 lineas i l'arxiu es de 1 KB nomes

ja que no la fa aliga,ja fare jo la de bangkok dangerous quan pugui
-
axis, d''aquesta vam dir que ens esperéssim fins a que sortís en Bluray, ja que el DVD no porta l'àudio en anglès. Sortirà el mes següent, i així ja farem la versió definitiva.axis ha escrit:ja que no la fa aliga,ja fare jo la de bangkok dangerous quan pugui
I sí, els subs que porta la peli són els subtítols forçats, els quals s'haurien de fer sempre, perquè indiquen coses importants que si no no s'entén la peli (de vegades).
jajajaja, en els subs surt en Petiso