A mi em sembla bé.naroatna ha escrit:Doncs si us sembla quedem així i llestos. Actualitzem el nom i no li donem més voltes
Salut!
Moderadors: xordi, Ripejadors
A mi em sembla bé.naroatna ha escrit:Doncs si us sembla quedem així i llestos. Actualitzem el nom i no li donem més voltes
OFFTOPIC: ja se que no hi te res a veure, però tenia ganes de dir-ho:Ayu ha escrit:No, però si no fa falta, ja dic que em sembla bé, només deia que el proper cop podríeu esperar una mica ; )
potser no vaig pasar el control de qualitat... ![]() |
Ayu: Et demano disculpes per la meva precipitació. Tot i que és pot canviar, m'havia d'haver esperat a saber també la teva opinió quan ho vaig preguntar.Ayu ha escrit:Els capítols de l'Ayu, si els mireu, o millor, si escolteu, veureu que diuen: "Els secrets..." i per això està posat l'article.
A mi m'és indiferent que editeu el títol, però és flipant la que arribeu a muntar a vegades pel tema del nom del capítol i en canvi no heu dubtat en tirar pel dret sense preguntar a "l'autor".
Que no dic que no el pugueu canviar, a mi la nomenclatura m'importa realment poc, però com a mínim hauríeu pogut preguntar ; )