CHUCK: La nova aposta de TV3
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
- Entrades: 2315
- Membre des de: dc. maig 09, 2007 19:59
- Ubicació: Banyoles, Pla de l'Estany
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Re: CHUCK: La nova aposta de TV3
Acabo de veure la promo a TV3, diuen que la faran "Molt aviat".
Salut!
Gerard
Salut!
Gerard

Up !!!
El dia 28 comença: 22:25 Chuck - Pilot o En Chuck contra l'interconnector
Us deic un dels trylers que he puajt al youtube ... per si voleu ficar alguna noticia :-p (naroatnaaaaaaaa).
El dia 28 comença: 22:25 Chuck - Pilot o En Chuck contra l'interconnector
Us deic un dels trylers que he puajt al youtube ... per si voleu ficar alguna noticia :-p (naroatnaaaaaaaa).

-
- Contacta:
Segons sembla, s'emetrà en 16:9 (letterbox, imagino):
Comparació entre frame HDTVrip NBC i la promo de TV3:

Si es així, faré un TDTrip.
Salut!
Gerard
Comparació entre frame HDTVrip NBC i la promo de TV3:

Si es així, faré un TDTrip.
Salut!
Gerard

-
- Contacta:
Sí? Està a l'eMule? Pots passar-me l'enllaç?keane ha escrit:Ja hi ha DVDRip USA de la 1a temporada.....
[url]http://www.imdb.com/title/tt0934814/dvd[/url] Aquí posa que surt el 16 de setembre.
Salut,
Gerard

Aqui tens companyhuGas.cat ha escrit:Sí? Està a l'eMule? Pots passar-me l'enllaç?keane ha escrit:Ja hi ha DVDRip USA de la 1a temporada.....
Salut,
Gerard
http://tvunderground.org.ru/index.php?s ... &sid=22198
Si necesitesis ajuda amb el muntatge o alguna cosa per l´estil només diguem-ho. No si em deus coneixer, pero jo també em dedico al món del ripeig y muntatge a TusSeries...
Salut
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
És una sort tenir una altre ripper per aquíkeane ha escrit: Si necesitesis ajuda amb el muntatge o alguna cosa per l´estil només diguem-ho. No si em deus coneixer, pero jo també em dedico al món del ripeig y muntatge a TusSeries...
Salut

Ets nasticdetgn a TusSeries?conradtgn ha escrit:És una sort tenir una altre ripper per aquíkeane ha escrit: Si necesitesis ajuda amb el muntatge o alguna cosa per l´estil només diguem-ho. No si em deus coneixer, pero jo també em dedico al món del ripeig y muntatge a TusSeries...
Salut
-
- Entrades: 4525
- Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:24
- Ubicació: Tarragona
No, jo sóc sprouse, però m'agradaria saber qui és aquest, vivin a la meteixa ciutat...keane ha escrit:Ets nasticdetgn a TusSeries?conradtgn ha escrit:És una sort tenir una altre ripper per aquíkeane ha escrit: Si necesitesis ajuda amb el muntatge o alguna cosa per l´estil només diguem-ho. No si em deus coneixer, pero jo també em dedico al món del ripeig y muntatge a TusSeries...
Salut
conradtgn ha escrit:
Ets nasticdetgn a TusSeries?
Ets sprouse... Crec haber vist posts teus ahir mateix..... jejej. Quina coincidencia....No, jo sóc sprouse, però m'agradaria saber qui és aquest, vivin a la meteixa ciutat...

-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Doncs els DVDs de la xarxa tenen bastanta bona qualitat.
Llàstima que la resolució a la que estan (624x352) no sigui una mica superior, però es veuen bé, i personalment penso que serà millor això que un TDTrip.
(Fotograma corresponent a l'espisodi 1x07, que és el primer episodi que se m'ha descarregat.

Salut,
Oliana
Llàstima que la resolució a la que estan (624x352) no sigui una mica superior, però es veuen bé, i personalment penso que serà millor això que un TDTrip.
(Fotograma corresponent a l'espisodi 1x07, que és el primer episodi que se m'ha descarregat.

Salut,
Oliana

-
- Contacta:
Una pregunta Oliana: Els capítols deuen estar a 23ftps, no?
És que encara no me n'he sortit de convertir l'àudio a 25ftps. Si algú fos tan amable, jo li passaria l'àudio V.O. de l'1x01 (quan el tingués baixat) i llavors ell me'l torna converit a 25ftps.
De moment és l'única solució que hi trobo...
Si més endavant me'n surto, ja no us tocaré més els pebrots.
Salut!
Gerard
És que encara no me n'he sortit de convertir l'àudio a 25ftps. Si algú fos tan amable, jo li passaria l'àudio V.O. de l'1x01 (quan el tingués baixat) i llavors ell me'l torna converit a 25ftps.
De moment és l'única solució que hi trobo...

Salut!
Gerard