Les dades són: Xvid, 10MB per minut (bitrate ~ 1250Kbps). Crop 2-2-2-2. 704x396. AR 1.7777. Mp3 128Kbps estèreo.
Filtres: noise suave, TompsMoComp i "poner filtro noise antes..."
Merci r5004!

Moderadors: xordi, Ripejadors
Ja està fent xup-xup!conradtgn ha escrit:OK, així tindrem els 3 resums dels tests!
Les dades són: Xvid, 10MB per minut (bitrate ~ 1250Kbps). Crop 2-2-2-2. 704x396. AR 1.7777. Mp3 128Kbps estèreo.
Merci r5004!
El tinc a punt... a la que publiquis els teus, publico el meu.r5004 ha escrit:Ja està fent xup-xup!conradtgn ha escrit:OK, així tindrem els 3 resums dels tests!
Merci r5004!
Jo... però ja saps que el meu ordinador no té pressa per ripejar HD...conradtgn ha escrit:Algun suplent per l'HD? Per si es compleix la llei de Murphy...
No ens vindrà d'un parell o 3 de diesr5004 ha escrit:Jo... però ja saps que el meu ordinador no té pressa per ripejar HD...
Ja que estem com que també hi ha una petita prèvia, per mi OKr5004 ha escrit:Edito: Cal que capturi els entrenaments oficials?
Ho preguntava perquè no sabia si els volies fer. No sé com seran els entrenaments enguany, però als de l'any passat hi havia trossos que eren per dormir-s'hi (per exemple els primers 5-10 minuts de l'última tanda).r5004 ha escrit:...
Edito: Cal que capturi els entrenaments oficials?
A mi m'han semblat iguals que els de l'any passat, i si a sobre indulten a Hispania... ja podria esborrar això de "m'han semblat".conradtgn ha escrit:Diria que aquest any apliquen la regla del 110% (o com es digui), per tant més avorrits, però la veritat és que no sé ben bé com canvien.
Fem una cosa, mirem els de demà i segons com siguin decidim si fer-los o no(casi prefereixo no fer-los, però mirem demà i decidim) .
a10!
No ho he notat, però no he pensat en fixar-m'hi...conradtgn ha escrit:Bé, la cursa és en HD real, però la prèvia ha estat un reescalat, oi?
Em sembla recordar que no ha passat res massa interessant en aquests anuncis, així que per mi la pots treure.conradtgn ha escrit:A la volta 17, han posat publicitat (5-6 anuncis) però mantenint en petit la finestra de la f1, voleu que la deixi o la trec, la publicitat?
a10!