Marxo uns dies !!!
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
Ja es segur ...... 100% (ja està pagat) ..... demà al de mati surto cap al desert !!!
Realment, ha estat un dia estressant .... em tenien que trucar a la 1 per confirmar-ho tot, i no ho han fet fins les 5 !!! O sigui que fins les 5 no he pogut fer res.
Un cop m'ho han confirmat .... he anat al metge (tenia visita just avui), a compar (roba, motxilla, sac), i a seguir comprant (menjar) ....
I fins ara, que tinc una estona de descans ..... fins després de sopar, que tocara fer la bossa.
Adéu !
Realment, ha estat un dia estressant .... em tenien que trucar a la 1 per confirmar-ho tot, i no ho han fet fins les 5 !!! O sigui que fins les 5 no he pogut fer res.
Un cop m'ho han confirmat .... he anat al metge (tenia visita just avui), a compar (roba, motxilla, sac), i a seguir comprant (menjar) ....
I fins ara, que tinc una estona de descans ..... fins després de sopar, que tocara fer la bossa.
Adéu !

-
- Entrades: 2518
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
- Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
- Status: Desconnectat
Re: Marxo uns dies !!!
Bé, ara que ja has tornat parlem una mica d'aquest "projecte". Bé, més que parlar t'informo del que he capturat.
Entre setmana:
- Desapareguts (dual) -> capturat ok
- Judgant l'Amy (dual) -> no es va capturar perquè l'esperava entre setmana tal i com posa aquí, però el van fer el cap de setmana, em va agafar per sorpresa.
- Nono Chan (K3) (dual) -> tots excepte el d'ahir estan perfectes. El d'ahir té un tall.
- Efecte mirall - Casament (2a. part) (33) -> ni aquest ni el d'aquesta setmana, sorry.
Cap de semana al 300:
- Grosse Pointe (dual) -> tots dos capítols ok
- El Capità Harlock (audio) -> també ok
- Berlín, Berlín (teòricament només audio i subs incrustats) -> primer capítol bé, el segon amb tall i al 3r tinc un tros amb quadres però per l'àudio ja val.
Coses que captura altre gent: (però que faria falta capturador suplent)
- One piece (ayu, xordi) -> va fallar un :p
- El guardià (ayu) -> bé, ja està el que falta a peticions :p
- Roseanne (300) (xordi) -> vaig capturar el de dilluns, dimarts i dimecres, com que el xordi em va dir que els tenia bé els vaig borrar per falta d'espai al hdd
- Invasió (300) (radagast, ayu,xordi) -> tots bé excepte un que té quadres
- Egipte (TV3 dissabte) (xordi) -> no es va gravar
- ELS JETSON (ayu) -> perfecte
- BOBOBOBS (ayu) -> perfecte també
Apa, ja he acabat :p
Entre setmana:
- Desapareguts (dual) -> capturat ok
- Judgant l'Amy (dual) -> no es va capturar perquè l'esperava entre setmana tal i com posa aquí, però el van fer el cap de setmana, em va agafar per sorpresa.
- Nono Chan (K3) (dual) -> tots excepte el d'ahir estan perfectes. El d'ahir té un tall.
- Efecte mirall - Casament (2a. part) (33) -> ni aquest ni el d'aquesta setmana, sorry.
Cap de semana al 300:
- Grosse Pointe (dual) -> tots dos capítols ok
- El Capità Harlock (audio) -> també ok
- Berlín, Berlín (teòricament només audio i subs incrustats) -> primer capítol bé, el segon amb tall i al 3r tinc un tros amb quadres però per l'àudio ja val.
Coses que captura altre gent: (però que faria falta capturador suplent)
- One piece (ayu, xordi) -> va fallar un :p
- El guardià (ayu) -> bé, ja està el que falta a peticions :p
- Roseanne (300) (xordi) -> vaig capturar el de dilluns, dimarts i dimecres, com que el xordi em va dir que els tenia bé els vaig borrar per falta d'espai al hdd
- Invasió (300) (radagast, ayu,xordi) -> tots bé excepte un que té quadres
- Egipte (TV3 dissabte) (xordi) -> no es va gravar
- ELS JETSON (ayu) -> perfecte
- BOBOBOBS (ayu) -> perfecte també
Apa, ja he acabat :p