[Projecte] Troia
Moderadors: xordi, Ripejadors
A què et refereixes amb HDRip karlitus?
Perquè per a treure un HDRip d'un DVD, necessites l'original, del qual no diposem... (jo tampoc, un col·lega, me'l va "prendre" fa uns dies
)
Per tant, per no gastar més pel·les i tal, jo diria que les característiques serien:
1 - Fer un DVDRip a uns 1400 mb (com diu en mario) amb àudio anglès 5.1
2 - Capturar l'àudio de la TDT, passar-l'hi a en mario per a que ho munti
3 - Pillar subtítols en anglès d'alguna web de subtítols (en alguna cau segur, perquè tenim la versió DVDRip)
4 - Afegir els subtítols de'n karlitus al DVDRip
Conclusió --- DVDRip+DVB dual català-anglès 5.1 + subs. català-anglès
Va bé?¿!!
Perquè per a treure un HDRip d'un DVD, necessites l'original, del qual no diposem... (jo tampoc, un col·lega, me'l va "prendre" fa uns dies

Per tant, per no gastar més pel·les i tal, jo diria que les característiques serien:
3 - Pillar subtítols en anglès d'alguna web de subtítols (en alguna cau segur, perquè tenim la versió DVDRip)
Va bé?¿!!

està genial com ho plantejes; però l'HDrip és diferent al DVDrip. Deixo una captura:amirro ha escrit:A què et refereixes amb HDRip karlitus?
Perquè per a treure un HDRip d'un DVD, necessites l'original, del qual no diposem... (jo tampoc, un col·lega, me'l va "prendre" fa uns dies)
Va bé?¿!!
[hide]

-
- Entrades: 997
- Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
- Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
- Status: Desconnectat
Troia
Mireu .. tornaré a fer un dvdrip que sigui de tamany final 1500 mb amb tot i això el bitrate serà de 1023 kbit/s penseu que els dos audios okupen 359 mb en total i el tamany del video 1143 mb (és que la peli té una durada de 2 hores i 36 minuts).. (miracles a lourdes.. ja m'enteneu..)
Evidentment que aquest ripeig no supera a un HD-DVDRip ni a un blueray-rip ni res per l'estil.. però això seria jugar a les lligues majors... si algu s'atreveix tot seu...
Ja teniu el que faré :
DVDRip Dual DVB-CAtalà + 5.1Anglès amb 1500 mb arxiu final bitrate 1023 kbit/s 704x288 XviD 1.1.2
Ja direu el què...
Pel que fa al subtitols .. ja veure'm .. en tot cas fariem un arxiu a part amb DD..
Evidentment que aquest ripeig no supera a un HD-DVDRip ni a un blueray-rip ni res per l'estil.. però això seria jugar a les lligues majors... si algu s'atreveix tot seu...
Ja teniu el que faré :
DVDRip Dual DVB-CAtalà + 5.1Anglès amb 1500 mb arxiu final bitrate 1023 kbit/s 704x288 XviD 1.1.2
Ja direu el què...

Pel que fa al subtitols .. ja veure'm .. en tot cas fariem un arxiu a part amb DD..
-
- Entrades: 997
- Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
- Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
- Status: Desconnectat
Troia
tinc el dvd original i no és un fals 5.1, el que passa és que de 384 que té el so original 5.1 el comprimeixo a 192 kbps guardant els 6 canals per separat, així okupa menys espai i se sent igual de bé amb els 6 canals independents.
Si no feu la prova amb el program GSpot i veureu que a l'audio 2 posa :
0x2000 (Dolby AC3) AC3
48000Hz 192 kb/s tot , 6 chnls (3/2 .1)
Tal i com vaig fer a Underworld Evolution..
Si no feu la prova amb el program GSpot i veureu que a l'audio 2 posa :
0x2000 (Dolby AC3) AC3
48000Hz 192 kb/s tot , 6 chnls (3/2 .1)
Tal i com vaig fer a Underworld Evolution..
mario1911 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 21, 2007 18:40, en total s’ha editat 1 vegada.