Jo vaig traduir la caràtula com a "El nen de Mart". Si veus que a l'hora de ripejar diuen el nom en català diferent ja m'ho faràs saber per canviar-ho. És una de les caràtules que tinc pendent de publicar (en tinc una vintena de fetes).Oliana ha escrit:Una altre que aquest mes ha sortit a la venda...
El noi de Mart
Ara em poso a fer-la.
Salut
Altres DVDrips "no pre-anunciats"
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
- Contacta:
- Status: Desconnectat
Re: Altres DVDrips "no pre-anunciats"
-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
És el noi de Mart.Txus ha escrit:Jo vaig traduir la caràtula com a "El nen de Mart". Si veus que a l'hora de ripejar diuen el nom en català diferent ja m'ho faràs saber per canviar-ho. És una de les caràtules que tinc pendent de publicar (en tinc una vintena de fetes).Oliana ha escrit:Una altre que aquest mes ha sortit a la venda...
El noi de Mart
Ara em poso a fer-la.
Salut
Entra aquí: http://esadir.cat/filmoteca/El_noi_de_M ... teri=Pelis
-
- Entrades: 1625
- Membre des de: dj. nov. 23, 2006 0:34
- Ubicació: I'm fucking Matt Damon
- Contacta:
Llàstima que és a dir no tingui el catàleg prou actualitzat, perquè mira que és bona pàgina i ens podria treure de més d'un embolic.Oliana ha escrit:És el noi de Mart.Txus ha escrit:Jo vaig traduir la caràtula com a "El nen de Mart". Si veus que a l'hora de ripejar diuen el nom en català diferent ja m'ho faràs saber per canviar-ho. És una de les caràtules que tinc pendent de publicar (en tinc una vintena de fetes).Oliana ha escrit:Una altre que aquest mes ha sortit a la venda...
El noi de Mart
Ara em poso a fer-la.
Salut
Entra aquí: http://esadir.cat/filmoteca/El_noi_de_M ... teri=Pelis
Per cert, he buscat a la web del doblatge i diu això: Clic.

-
Autor del tema - Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Doncs jo me'n refio més del nom que anuncia la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (que sembla que publiquin els títols oficials) que no pas els del portal del doblatge, que potser els hi ha passat la info l'estudi de doblatge, i algun llest s'ha limitat a traduir literalment del castellà...
De totes maneres, en el DVD no hi ha subs en català, ni tampoc una veu en off que anunciï el títol... així que la publicaré com "El Noi...".
I d'aquí a uns anys, quan la facin per TV3, en sortim de dubtes.
Merci Txus.
De totes maneres, en el DVD no hi ha subs en català, ni tampoc una veu en off que anunciï el títol... així que la publicaré com "El Noi...".

I d'aquí a uns anys, quan la facin per TV3, en sortim de dubtes.
Merci Txus.