Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
mario1911
- Entrades: 997
- Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
- Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: mario1911 » dj. ago. 23, 2007 6:47
amirro ha escrit:
Ho sento molt però no me'n surto per extreure l'àudio... Està en ogg. i bé diguem que el virtualdub no em consegueix fer la tasca...
Bé, si algú més la té (Nava potser?) Doncs que mirés de passar-li ell l'àudio.
Au, salut!
Fes-ho amb el virtualdubmod .. aquest si que et permetra fer-ho !! ja em diràs el que deww!

-
Autor del tema
rvg
- Entrades: 329
- Membre des de: dg. oct. 29, 2006 20:36
- Ubicació: Barcelona, Can Baró
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: rvg » dj. ago. 23, 2007 13:56
Gracies Mario, ja he desvcarregat el fitxer i estic començant a muntar.
Mario, volia fer-te una porposta (sobretot si ets de BCN), et passo el DVD (o el rip) d'arma letal 3, i la muntes.
He fet uns calculs, i si les ripejem a 1110Mb, caben les 4 en un sol disc. La veritat, es que les que hi ha muntades són la versió de sales, les que jo disposo son les director's cut amb uns 10 min més cada una. Ja me diràs algo. També és podria remuntar la primera.
-
mario1911
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: mario1911 » dj. ago. 23, 2007 16:38
Merci Rvg !! pel que fa la primera ja tinc l'audio i quan tingui el Rip baixat la muntaré .. La tercera també m 'estic baixant el director's cut amb DVDRip i no se com ho faré degut als 10min. aquets de més .. ja diré alguna cosa... en principi intentaré de fer els muntatges de la primera i la tercera... apa deww!!

-
Autor del tema
rvg
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: rvg » dj. ago. 23, 2007 17:59
El que et proposava jo, és que ja que tenim a disposició els meus DVD's te paso el video via FTP(segur que algun en en deixa un) o Megaupload (o similar) i aconseguim un rip d'alta qualita en Dual, ect.
Ja em diras el que et sembla.
-
Josep M.
- Entrades: 705
- Membre des de: dt. oct. 31, 2006 13:46
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: Josep M. » dj. ago. 23, 2007 19:25
Jo crec que el problema és que si agafeu el vídeo d'un Director's cut i l'àudio de TV3, llavors la cosa no quadrarà, pequè hi haurà una part sense traduir (suposo que TV3 no ha emès el Director's cut...)
Per tant, o el DVD de les pel·lis conté la banda sonora en català, o sinó caldrà buscar un DVDRip ajustat a la durada que ha emès la TV3.
-
mario1911
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: mario1911 » dj. ago. 23, 2007 19:31
Rvg:Ja tinc els DVDRip/ HDRip a mig baixar i també son d'alta qualitat amb dual en principi.. a més per ftp és molt lent i la meva linia va que no hi cap una agulla... en principi ho faria com ho tinc pensat.. si els rips siguessin molt dolents ja kedariem pel tema de dvd's.. ja diré alguna cosa més endavant.. però de totes maneres moltes gràcies per l'oferiment de veritat!
Josep M: Primer comprovaré si s'ajusta l'audio i després veurem que fem... no estic segur si el que baixo és director's cut o no.. haurem d'esperar...
-
Autor del tema
rvg
-
Status:
Desconnectat
Entrada
Autor: rvg » dj. ago. 23, 2007 20:54
El més probable és que en aquestes escenes no s'hi parli pas. En el cas d'haver-hi una escena sense audio, s'agafa la versió original i ja està.