[Projecte] Dr. Slump (l'original)
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
- Entrades: 45
- Membre des de: dv. abr. 06, 2007 11:59
- Status: Desconnectat
Ayu ha escrit:A veure, he trobat els DVD de la BOX japonesa, no tots (de moment), però de moment el 1r i el 2n sí : P
Són lents de baixar, si voleu podem esperar a que en tingui algun baixa't per veure què tal, sinó, doncs tdtrip amb proganda gegant cada dos per tres al mig de la imatge : P
També hi ha l'opció de comprar aquestes box, és una mica car, però si voleu... Són dos BOX SET de 22 DVDs cada un, valen 720 euros aproximadament (cadascun també), bé, realment costen menys, però l'importació i tal... Sí, és molt car, però si voleu i som bastant els que fem aportació econòmica, potser es podria mirar i tot.
EDITO: he trobat un fitxer amb l'identificador de tots els DVD del primer box set (el segon encara no ha sortit) així que ara m'hauria de ser molt més fàcil poder trobar tots els DVDs : P

Jo crec que el primer seria fer el TDTrip en CAT complet

Adéu
On puc trobar els vídeos del Dr. Slump?
Hola, companys.
Veig aquest fòrum sobre el Dr. Slump, però no he trobat l'enllaç per poder-m'ho descarregar. Em podeu ajudar?
Salut!
Veig aquest fòrum sobre el Dr. Slump, però no he trobat l'enllaç per poder-m'ho descarregar. Em podeu ajudar?
Salut!
-
- Entrades: 1
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 15:24
- Status: Desconnectat
Re:
Bon dia,Jordi_TotsRucs.cat ha escrit:Ayu ha escrit:A veure, he trobat els DVD de la BOX japonesa, no tots (de moment), però de moment el 1r i el 2n sí : P
Són lents de baixar, si voleu podem esperar a que en tingui algun baixa't per veure què tal, sinó, doncs tdtrip amb proganda gegant cada dos per tres al mig de la imatge : P
També hi ha l'opció de comprar aquestes box, és una mica car, però si voleu... Són dos BOX SET de 22 DVDs cada un, valen 720 euros aproximadament (cadascun també), bé, realment costen menys, però l'importació i tal... Sí, és molt car, però si voleu i som bastant els que fem aportació econòmica, potser es podria mirar i tot.
EDITO: he trobat un fitxer amb l'identificador de tots els DVD del primer box set (el segon encara no ha sortit) així que ara m'hauria de ser molt més fàcil poder trobar tots els DVDs : PCrec que os esteu engrescant massa.
Jo crec que el primer seria fer el TDTrip en CAT completi després, ja en un projecte més lent i costos de cara a dos/tres anys de feina
, faria la versió DVDBOX en CAT-JAP amb subs i tot
![]()
Adéu
Amb el Share EX2 la descàrrega dels DVD és bastant ràpida.
De moment ja tinc els dvd 1,10,12,14,16,20 del box ncha i els dvd 1,2,3,4,7,19,21 de hoyoyo (tots descarregats en 5 dies). Prefereixo les versions a una capa.
La major dificultat trobo que es la sincronització del àudio ja que els japonesos divideixen cada capítol en dues parts i l'àudio català no respecta les pauses inicials i finals (esta mal tallat).
Si trobés ajuda per sincronitzar l'àudio, podria donar un cop de mà.
Per sincronitzar només calen l'audacity, els àudio en japonès (un 35+35mb) per capítol, potser visualitzar el video català per comprovar el punt de tall, el àudio català (algú sap on trobar el àudio pels capítols 123,124,130,131,137,138? També valdrien subtítols o àudio italià (podria fer subtítols) ), i el Belight per canviar el frame rate (el vídeo es ntsc i l'àudio es pal) i una mica de paciència.
Cada capítol queda dividit en dues parts d'uns 350mb cadascuna. El vídeo no caldria tocar-ho per res.
Apa, agur.
nota: estic pujant a megaupload el capitul 126a. Però ara mateix diu que falten 5 hores per acabar. Quan acabi, publicaré el link.
nota: el link es http://www.megaupload.com/?d=6P5EFJJH
DaniNorimaki l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 22, 2008 17:49, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: [Projecte] Dr. Slump (l'original)
Ja hi ha algú a animelliure que ofereix Dr. slump en format DVD
la trobaràs aquí:
http://forum2.animelliure.net/viewtopic.php?t=13532
la trobaràs aquí:
http://forum2.animelliure.net/viewtopic.php?t=13532