[Projecte] Novetats estiuenques a TV3

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon
Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[Projecte] Novetats estiuenques a TV3

#1

Entrada Autor: xordi » dg. jul. 01, 2007 15:06

A partir del pròxim dilluns 9 de juliol, la programació de nit de TV3 canvia força, us deixo totes les novetats, i si us interessa ripejar-ne alguna o us interessa la captura d'algun ens anem repartint la feina.

Per començar cada dia repeteixen des del principi Plats Bruts, esperem que arribin a la 5a i 6a temporada i la poguem acabar!

Dilluns:

23:50 Algunes imatges més (canvia de dia, passa de dimarts a dilluns) huGas.cat

Dimarts:
23:35 Pol & Cia... A tot drap (sembla un programa o sèrie de policies)
00:05 In situ (nou programa de monòlegs)
(Quan tingui més informació dels programes us la faré arribar).

Dimecres:
21:40 Sense tele (docusèrie de com pot viure la gent sense televisió, s'estrena el dimecres 4)
00:15 Autoindefinits (és el programa de canal 9 d'humor, reemissió des del primer episodi).

Dijous:
23:50 Alguna pregunta més (un altre canvi de dia, de divendres a dijous)

Diumenge:
17:25 Els capturadors d'animals (no hi ha sinòpsi)
19:30 Mares (a patir del dia 8, docusèrie sobre el fet de ser mare)




xavitgn
Entrades: 2
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 20:24
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Novetats estiuenques a TV3

#2

Entrada Autor: xavitgn » dt. jul. 17, 2007 20:28

xordi ha escrit: Per començar cada dia repeteixen des del principi Plats Bruts, esperem que arribin a la 5a i 6a temporada i la poguem acabar!
Cada dia reposen 2 capitols, des de la primera temporada. Estigueu atents no sigui cosa que algun dia sels doni per viatjar fins a la ultima temporada o fer saltejats capitols!

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Novetats estiuenques a TV3

#3

Entrada Autor: Radagast » dt. jul. 17, 2007 21:12

xordi ha escrit:Per començar cada dia repeteixen des del principi Plats Bruts, esperem que arribin a la 5a i 6a temporada i la poguem acabar!
No la fan cada dia Xordi. Em sembla que la primera temporada hi es en DVDrip. ¿sabeu en quina qualitat hi son les altres temporades?¿s'hauria de fer una altra versió?
Jo de moment la estic capturant peró al Septembre marxo cap a la Xina mes d'un mes per finalitzar els tramits.
De moment no em vui implicar en cap projecte fins que torni (tinc algunes coses guardades per quan torni), peró capturaré tots els capitols que pugui per si algú s'anima.
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

#4

Entrada Autor: xordi » dt. jul. 17, 2007 23:06

Si es veritat Radagast!

Vaig fer el post abans que es tornessin bojos i canviessin tota la programació estiuenca. Havien de fer un programa de monolegs i un de policies (que havien anunciat fins i tot a la Vanguardia) i encara no els han estrenat. Tb van dir que farien Autoindefinits i també l'han tret d'emissió.

Sobre Plats Bruts, hi ha un ripeig del DVD d'el senyor Teucre, i ja tota la resta són en TDTrip, fins al 5x06, l'últim emès pel 300. Jo crec que si no surt en DVD ja no els podrem tenir, perquè amb 4 episodis per setmana fins al setembre arribarem a la 3a temporada potser.

Haurem d'esperar a tenir un altre cop un canal 300 complet i el tornin a fer... des d'on el van deixar.

Respon